Rory Rapunzel is vandaag 4 geworden!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
EK19 schreef:Zonnetje81 schreef:Mooie foto, stoer zo met stang en trens!
Vandaag weer voor het eerst mee gereden, wil een dunnere stang hebben. Ik vind deze na zijn gebroken kaak toch iets te grof! Maar zijn zo moeilijk te verkrijgen in een klein maatje!
Gefeliciteerd!!
Ik ben benieuwd wat voor moois er nog meer uit het toestel is komen rollen!
Zou niets voor mij zijn, zo'n springertje, ik heb ook totaal geen vaste ziet, als paard niest hang ik er al half naast
Dus beter gewoon niet. Gister met het emmertje geprobeerd, en na aarzelen liep hij mee. Toen snel bakje leeggegeten en weer teruggezet. Emmertje nog even bij het draad gezet, nou hij at, maar liever niet
Hoop dat het steeds beter gaat straks.
hoog en droog gebleven. Witte heks lijkt echt een kleine roeptoeter te zijn als ze hengstig is. Was al weer een paar weken geleden dat ze het deed. Nou vandaag ging het er ook weer op. Zo afgeleid als een tierelier en gillen als een keukenmeid. Grappige is wel dat als ze zich weet te concentreren dat ze dan ook echt haar beste stukken laat zien. Lief klein trolletje.
Het is heel goed dat ze zich laat horen, stél dat ze haar vergeten, of over het hoofd zien?
Stukje buiten uitgestapt, helemaal alleen. Waarbij eenmaal terug op het erf we bijna op het terras belandden
Hij meent overal in te mogen/kunnen

Gefeliciteerd!!
Het is gelukt, een merrie, geen schimmel en ontzettend lief en braaf.
En zodra ik heb uitgevonden hoe dat moet met foto's plaatsen dan komen die ook.
pizza64 schreef:Fino ook gefeliciteerd!! Wat is haar afstamming?
Over braaf gesproken, vandaag met Jaimy, die nu twee en halve maand ohz is, voor het eerst in de bak gereden met andere paarden er bij in, ook nog 1 aan de longe. Ze deed net of het de normaalste zaak van de wereld was?
Volgens mij heb ik dit filmpje hier nog niet laten zien, raak wel eens in de war omdat ik in dit topic ( [HK] Op latere leeftijd (weer) gaan rijden? ) ook regelmatig post. Moet je zien wat er allemaal gebeurt vlak naast de bak, Jaimy verblikt of verbloosd niet![]()
[ Video ]