Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

?
Ik droomde vaak dat Set een palomino hengstveulen kreeg terwijl dat genetisch niet kon, maar hij leek wel op een palo
set_elkol schreef:dat kan![]()
voorbeeldje:
http://i1224.photobucket.com/albums/ee3 ... 1273-1.jpg
leuke droom FotsyIk droomde vaak dat Set een palomino hengstveulen kreeg terwijl dat genetisch niet kon, maar hij leek wel op een palo
Fotsy schreef:chimello die ruil![]()
mijn palomino leeft op de eeuwige groene weides, hoop dat mijn merrie me een leuk cadeautje geeft in maart, een palomino met heel veel sooty![]()
gisteren gedroomd dat het een wit merrieveulen was, ze stond wel recht en midden in de keuken![]()
nienke ja flaxen en sooty geeft soms grijzige manen. is waarschijnlijk donkere haf.

Prachtige paarden heb je.
maar alles ging goed das het belangrijkste, zie me al staan met Flo in de keuken en dacht ik nog in mijn droom dat veulen verkeerd kwam omdat eerst beentjes en dan hoofdje kwam, echt gek he maar was een wit merrieveulen
, en toen maakte de dochter me wakker want ze moest pipi doen
Er is 25% kans op dubbele verdunning en dit bij drie merries, zal toch wel een bleekscheetje tussen zitten zeker 
ben er heel happy mee, heb nu echt 3 droompaarden