Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bliksemluver schreef:Hey Pieke foto's..
Pieke is coool
Heranda schreef:FjordieLover schreef:bah! ik haat de winter![]()
Telkens is die bak weer bevroren en dan kan je niet veel meer dan stappen (als dat nog lukt)
In het bos kan ik ook niet meer rijden omdat ik de boswachter nu al 2 keer achter elkaar ben tegenkomen.
En als ik hem nou weer tegenkom krijg ik een bekeuring
Hij zegt zo: 'ja de paarden trappen alles kapot en de mensen die niet zo goed te been zijn kunnen dan vallen'
maar ondertussen mag je er wel mountainbiken en de scooting mag ook kuilen graven en vuurtjes maken
Zijn er geen gewone ruiterpaden dan?
Anders gewoon eisen dat ze die gaan maken!
Wij hebben ze hier wel, maar soms zijn de paden zo slecht dat vrijwel alle ruiters over het wandelpad gaan rijden, en net die keer dat ik dat ook deed kwam ik een boswachter tegen, heb een waarschuwing en de volgende keer kan ik €45,- betalen, nu doe ik dat dus ook niet meer, maar hij reed zelf met z'n AUTO(!!!) over het wandelpad, nee daar gaan de wandelpaden niet kapot wel, paarden vertrappen altijd alles, maar een auto?!
tinkiewinkie schreef:Wij hebben gelukkig niet zo'n strenge boswachters (wij komen ze nooit tegen, dus ze zullen wel alleen koffie drinken).
Alleen als we gaan zwemmen (in die vijver zwemmen ook mensen) dan moeten we uitkijken. Iedereen ging dan toch gewoon zwemmen. Alleen nu hebben ze stoom op de matten staan. Je kunt dus niet meer naar binnen zonder dat je paard stroom krijgt. Nu willen we rubber matten mee gaan nemen dan kun je toch over het stroom heen.
Moeten die boswachter maar niet zo flauw doen.
bliksemluver schreef:Ik nooit want ik heb er nieteens 1
Heranda schreef:bliksemluver schreef:Ik nooit want ik heb er nieteens 1
Moet je maar wat vaker met mij meegaan!
skara schreef:Dat is nu ook weer niet waar dat boswachters dan maar koffie zitten drinken.
Het is wel zo dat je pech hebt dat je de boswachter tegenkomt. Want veel komen die niet meer in het bos hoor. Boswachters hebben heel veel papierwerk waardoor ze meer achter hun bureau zitten dan in het bos.
Blijkbaar worden er in Nederland veel meer boetes uitgedeeld. Hier krijg je zelden een boete.
bliksemluver schreef:Ik nooit want ik heb er nieteens 1
FjordieLover schreef:bliksemluver schreef:Ik nooit want ik heb er nieteens 1
wat??
ik zal wel wat gemist hebben
bliksemluver schreef:FjordieLover schreef:
wat??
Dan loop je idd al een half jaar achter ja.
Heb al een half jaar geen verzorgpony meer.
FjordieLover schreef:FjordieLover schreef:
wat??
Dan loop je idd al een half jaar achter ja.
Heb al een half jaar geen verzorgpony meer.