en gek
genoeg friezen ,haha vroeger wilde ik er altijd een hebben,maar nu ?
Het zou niet mijn eerste keuze zijn, geef mij maar een Draver
of een haflinger of fjord andere rassen mogen trouwens ook gewoon
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zelf zou ik geen fries nemen, ookal vind ik ze zo leuk. ben zelf meer van t springen en crossen
TamaradB schreef:Tinkers. En daarnaast alles met een ramsneus. Een paard met een ramsneus is zo lelijk, dat ik altijd verbaasd ben dat ze een baasje hebben! En dan heb ik het niet over Tinkerachtige en Shireachtige ramsneusjes, maar van die paarden met een boomerang-neus. Het allerergste als dat baasje dan ook nog zo'n terrier heeft met zo'n rotkop!
SienenIvo schreef:Ik vind ook wel dat sommige hier een beetje overdreven reageren over koudbloeden. Dat zijn ook gewoon paarden hoor! Misschien ligt het wel aan mij omdat wij thuis 2 haflingers hebben en 1 KWPN. Maar die KWPN in véél lomper dan 1 haflinger van ons.. Dus zo zie je maar..
) TamaradB schreef:Tinkers. En daarnaast alles met een ramsneus. Een paard met een ramsneus is zo lelijk, dat ik altijd verbaasd ben dat ze een baasje hebben! En dan heb ik het niet over Tinkerachtige en Shireachtige ramsneusjes, maar van die paarden met een boomerang-neus. Het allerergste als dat baasje dan ook nog zo'n terrier heeft met zo'n rotkop!
Jayney schreef:TamaradB schreef:Tinkers. En daarnaast alles met een ramsneus. Een paard met een ramsneus is zo lelijk, dat ik altijd verbaasd ben dat ze een baasje hebben! En dan heb ik het niet over Tinkerachtige en Shireachtige ramsneusjes, maar van die paarden met een boomerang-neus. Het allerergste als dat baasje dan ook nog zo'n terrier heeft met zo'n rotkop!
Vind dit een beetje kort door de bocht om te zeggen dat je verbaasd bent dat ze een baasje hebben! Het gaat ten slotte om het karakter niet om het uiterlijk. Dat jij een ramshoofd niets vind dat kan maar kan wel iets anders verwoord worden. Ik vind het ook niet zo charmant die ramshoofden maar om nou te zeggen dat ze een rotkop hebben vind ik niet zo netjes.![]()
![]()
Ik val voor het karakter van een paard dus echt rassen die ik niets vind kan ik zo niet opnoemen.
Vind het wel jammer dat rassen als haflingers, fjorden en friezen steeds luxer gefokt worden. En dat binnen die rassen maar 1 kleur is vind ik ook wel jammer ik hou wel van verschillende kleuren.
Mijn eerste keuze zou zo 1,2,3 geen kwpner of arabier zijn maar nogmaals misschien val ik wel als een blok voor een paard die een van die rassen is door het karakter!
Lees ook veel reacties als ik hou niet van koudbloeden omdat ze zo lomp zijn dit is allemaal wel gelijk over 1 kam gestreken want het verschilt gewoon per karakter. Zo kun je best een hele elegante haflinger hebben en een hele lompe kwpner dat zegt niets over het ras maar wel over dat individu!
LisaLuna schreef:MightyJoe schreef:Ik heb niets met Fjorden omdat ik ze gewoon lelijk vind. Maar ik vind ze wel lief hoorVerder vind ik tinkers ook niet mooi.
Bont ben ik ook niet dol op maar heb er zelf wel 1.. haha.
Ik hou niet van KWPN'ers en dat soort 'sportpaarden' ook Lippizaners en Ackhal Teke's vind ik niet mooi.
Kortom; hou niet van ramshoofden en sportpaarden. Overigens vind ik bijna elk paard zonder lange manen 'minder mooi'.
Marleenloveu schreef:Witte paarden met roze neus en roze rond de ogen.
Ben er achter gekomen dat dit Akhal Tekes zijn maar er zijn ook Akhal Tekes bij die ik wél mooi vind.