Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sim0ne schreef:Volgens mij is die bovenste gewoon zilverappelzwart en die onderste zilverappelbruin
Zamora schreef:stomme is dus als je naar amerikaanse site e.d. kijkt dat bij zilverappel gekleurde paarden de lichtere manen wel flaxen worden genoemd.
Op mijn site staan 2 zilverappelbruine merries en 1 zilverappel zwarte. Het zijn Rocky Mountain Horses en Kentucky Mountain Saddle Horse. Dus gangenpaarden ook
Vorstin schreef:Sim0ne schreef:Volgens mij is die bovenste gewoon zilverappelzwart en die onderste zilverappelbruin
Bedankt voor de vertaling SimoneIn Amerika heet het net effe anders.
Vorstin schreef:Zamora schreef:stomme is dus als je naar amerikaanse site e.d. kijkt dat bij zilverappel gekleurde paarden de lichtere manen wel flaxen worden genoemd.
Op mijn site staan 2 zilverappelbruine merries en 1 zilverappel zwarte. Het zijn Rocky Mountain Horses en Kentucky Mountain Saddle Horse. Dus gangenpaarden ook
Leuk! Kunnen die ook 'gewoon' draven?
Wildgirl schreef:Het veulen op de foto daarvoor heeft idd kenmerken van zilverappelvos
Sim0ne schreef:Wildgirl schreef:Het veulen op de foto daarvoor heeft idd kenmerken van zilverappelvos
Ehm, volgens mij bestaat zilverappelvos niet.
Wildgirl schreef:ik noem de lichte zilverappel bruinen altijd zilverappel vos
Farolover schreef: