Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lijken deze 'onderdanen' veel op wat ik laatst zag bij een KWPN zilverappelbruin veulen: 

Sim0ne schreef:Volgens mij is die bovenste gewoon zilverappelzwart en die onderste zilverappelbruin
In Amerika heet het net effe anders.
Zamora schreef:stomme is dus als je naar amerikaanse site e.d. kijkt dat bij zilverappel gekleurde paarden de lichtere manen wel flaxen worden genoemd.
Op mijn site staan 2 zilverappelbruine merries en 1 zilverappel zwarte. Het zijn Rocky Mountain Horses en Kentucky Mountain Saddle Horse. Dus gangenpaarden ook
, maar de "haflinger" op de eerste pagina van de toppic is duidelijk geen haflinger. Ik ben wel niet zo'n schwarzwälder fuchs kenner. Maar gezien ten eerste de kleur is het geen haflinger. Als we daarna kijken naar de bouw, hoofd/halsverhouding en de uitsraling van de kop zou dit typisch een SF zijn. De klederdracht van de ruiter is ook niet typisch Nederlands:P
alleen heb geen idee hoe ik hier een foto erop krijg!?! Vorstin schreef:Sim0ne schreef:Volgens mij is die bovenste gewoon zilverappelzwart en die onderste zilverappelbruin
Bedankt voor de vertaling SimoneIn Amerika heet het net effe anders.
Vorstin schreef:Zamora schreef:stomme is dus als je naar amerikaanse site e.d. kijkt dat bij zilverappel gekleurde paarden de lichtere manen wel flaxen worden genoemd.
Op mijn site staan 2 zilverappelbruine merries en 1 zilverappel zwarte. Het zijn Rocky Mountain Horses en Kentucky Mountain Saddle Horse. Dus gangenpaarden ook
Leuk! Kunnen die ook 'gewoon' draven?
elk paard kan draven. Ben nog geen gangenpaard tegen gekomen welke niet zou kunnen draven. 
Wildgirl schreef:Het veulen op de foto daarvoor heeft idd kenmerken van zilverappelvos
Sim0ne schreef:Wildgirl schreef:Het veulen op de foto daarvoor heeft idd kenmerken van zilverappelvos
Ehm, volgens mij bestaat zilverappelvos niet.

erg mooi ook
Wildgirl schreef:ik noem de lichte zilverappel bruinen altijd zilverappel vos
Farolover schreef: