Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaitlin schreef:sjaantje schreef:Satura; vond ik al een leuk paard, viel me al eerder op. 15.000€, wetende dat hij officieel nog maar M2 is. Hangt nog wel van de maat af. Hoe groot is ze?
Ze is 1.61 groot, een minie!!
Vind jullie taxatie's erg goed (zou haar zelf ook zoiets schatten), maar we hebben enkele weken een bod gehad van het dubbele, haha!
Ze heeft een erg zeldzame bloedvoering, en deze maat paarden zijn erg polulair in Amerika en Azie.
Maar ik houd haar hoor!
ReneZ schreef:@hopla, ja voor sportmerrie moet ze eerts Z2 zijn. de schofthoogte is lastige heb even in je profiel gekeken (misschien had je er stiekem in staan hoe groot jezelf bent, maar daar ben ik wat dat betreft niet veel wijzer van geworden)
Ik schat haar tussen de 168 en 173
hopla schreef:Bedankt voor alle complimenten, jullie zijn lief
ReneZ schreef:@hopla, ja voor sportmerrie moet ze eerts Z2 zijn. de schofthoogte is lastige heb even in je profiel gekeken (misschien had je er stiekem in staan hoe groot jezelf bent, maar daar ben ik wat dat betreft niet veel wijzer van geworden)
Ik schat haar tussen de 168 en 173
Ik ben zelf maar 1.59 cm.
En Pleasure is 1.63 cm. Maar ze toont veel groter dan ze is.
Heb ik jullie lekker gefopt.
En een grasbuik zou best kunnen. Paard heeft een prinsesseleven. hele dagen op de wei enz. En in het voorjaar wil er wel eens wat te veel gras op staan.
ReneZ schreef:Je hebt me gefoptziet er prima uit en past goed bijelkaar