dat is ze.
en dit is haar moeder. welk ras is zij? er is mij gezegd draver, maar ik geloof het niet meer. krijg te vaak reactie dat ze niet op een draver lijkt. maar wat dan wel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sorro1 schreef:hoe groot is jou paardje Manon, vind hem namelijk wel wat weg hebben van Anouk kwa bouw (zie een paar pagina's terug) en die haar mam is Shet.
sorro1 schreef:heb je ook een foto van hem zonder teddyvachtje?
sorro1 schreef:ikendia ik denk inderdaad niet dat je moeder van je veulen een draver is, daar is ze veelste grof gebouwd voor. Lijkt wel of er iets van een gelderse in zit, als ik naar die benen kijk.
Maar haar kont daarin tegen in gewoon rond. Misschien iets met een kruizing gelderse. Vooral die achterbenen vind ik veel van een gelderse weg hebben en ook haar bouw wel.
en je veulen lijkt wel voor er iets van een paint of andere westernpaard in zit. zijn bouw is veel ranker dan die van de moeder en hij heeft is bont! Wel een schitterend veulen hoor!!!
ikenindi schreef:sorro1 schreef:ikendia ik denk inderdaad niet dat je moeder van je veulen een draver is, daar is ze veelste grof gebouwd voor. Lijkt wel of er iets van een gelderse in zit, als ik naar die benen kijk.
Maar haar kont daarin tegen in gewoon rond. Misschien iets met een kruizing gelderse. Vooral die achterbenen vind ik veel van een gelderse weg hebben en ook haar bouw wel.
en je veulen lijkt wel voor er iets van een paint of andere westernpaard in zit. zijn bouw is veel ranker dan die van de moeder en hij heeft is bont! Wel een schitterend veulen hoor!!!
ehm, ze is nu 2,5 en ik vind haar toch redelijk fors hoor...Citaat:lenja, wat is een bwp? ik heb geen verstand van rassen, dus zou ook niet weten wat jouw paardje is... sorry.
gelders zie ik niet in de moeder eerlijk gezegd. ik heb ooit een verzorpaardje gehad die een gelderse kwpn was, maar die zag er heeeeeeeeel anders uit...(in mijn ogen)
sorro1 schreef:Tinker zou er ook nog in kun zitten ikendia
Bij jou misschien ook wel Lenja als ik die foto zo zonder teddyvachtje zie, en dan gekruist met wat sjiekers idd een welsh ofzo.
pukiejj schreef:Mijn paard is een ´Furore´, zou iemand een ras kunnen noemen? Hier een foto:
ikenindi schreef:sorro1 schreef:ikendia ik denk inderdaad niet dat je moeder van je veulen een draver is, daar is ze veelste grof gebouwd voor. Lijkt wel of er iets van een gelderse in zit, als ik naar die benen kijk.
ehm, ze is nu 2,5 en ik vind haar toch redelijk fors hoor...
lenja, wat is een bwp? ik heb geen verstand van rassen, dus zou ook niet weten wat jouw paardje is... sorry.
gelders zie ik niet in de moeder eerlijk gezegd. ik heb ooit een verzorpaardje gehad die een gelderse kwpn was, maar die zag er heeeeeeeeel anders uit...(in mijn ogen)
Lenja schreef:sorro1 schreef:Tinker zou er ook nog in kun zitten ikendia
Bij jou misschien ook wel Lenja als ik die foto zo zonder teddyvachtje zie, en dan gekruist met wat sjiekers idd een welsh ofzo.
Okej, welsh kan nog maar denk echt dat het zeker geen kruising is met bloed van een tinker?