nu moet ik natuurlijk eerst de andere taxeren, moeilijk!
Liiinn: €2000,-
michellee73: €3000,-
wat denken jullie van mijn oma van 19? op de foto met mijn broer te zien, niet heel duidelijk.
Ze is ong. 1.68 groot.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kamsel schreef:Oma van 19 zou ik nooit kopen, tenzij ze drachtig is van een hele goede hengst.
JannekeW schreef:Maar zo kun je toch ook geen paard taxeren. Foto van niks, afstamming er niet bij. Als ze nou GP heeft gelopen is ze nog wel wat waard maar niveau staat er ook niet bij.
_Jordy_ schreef:JannekeW schreef:Maar zo kun je toch ook geen paard taxeren. Foto van niks, afstamming er niet bij. Als ze nou GP heeft gelopen is ze nog wel wat waard maar niveau staat er ook niet bij.
is dat voor mij?
foto van niks? ik laat inderdaad niet elke keer foto's door een fotograaf maken dat klopt![]()
in mijn vorige bericht staat dat ik zelf helaas niet meer kan rijden, rijfoto's zullen daarom ook nooit gemaakt kunnen worden.
Afstamming weet ik niet uit mijn hoofd en kan het op dit moment ook niet nakijken.
sinds wanneer moet een paard GP gelopen hebben? denk niet dat jij dat zelf met je paard rij of wel??
paarden zijn er ook voor het plezier en niet alleen voor het presteren, dat geldt ook voor KWPNers maargoed daar denk jij blijkbaar anders over.
Ze heeft vroeger vooral recreatief gelopen zeer goed verkeersmak. af en toe is er een wedsrijd mee gepakt tot L niveau met winst.
_Jordy_ schreef:JannekeW schreef:Maar zo kun je toch ook geen paard taxeren. Foto van niks, afstamming er niet bij. Als ze nou GP heeft gelopen is ze nog wel wat waard maar niveau staat er ook niet bij.
is dat voor mij?
foto van niks? ik laat inderdaad niet elke keer foto's door een fotograaf maken dat klopt![]()
in mijn vorige bericht staat dat ik zelf helaas niet meer kan rijden, rijfoto's zullen daarom ook nooit gemaakt kunnen worden.
Afstamming weet ik niet uit mijn hoofd en kan het op dit moment ook niet nakijken.
sinds wanneer moet een paard GP gelopen hebben? denk niet dat jij dat zelf met je paard rij of wel??
paarden zijn er ook voor het plezier en niet alleen voor het presteren, dat geldt ook voor KWPNers maargoed daar denk jij blijkbaar anders over.
Ze heeft vroeger vooral recreatief gelopen zeer goed verkeersmak. af en toe is er een wedsrijd mee gepakt tot L niveau met winst.
_Jordy_ schreef:kamsel schreef:Oma van 19 zou ik nooit kopen, tenzij ze drachtig is van een hele goede hengst.
volgens mij was dat ook niet mijn vraag?
en ook niet het doel van dit topic?
ik kan helaas door een ongeluk niet meer rijden vandaar de aanschaf van een ouder paard.
tevens kan zij nog wel goed bereden worden.
Bedankt Typhoon.
kamsel schreef:Je hebt een register b papier bij je paard en mag nergens aan mee doen binnen het stamboek (keuringen ed) dus mag ze officieel niet hier.
Maar als ze goed springt zal het iedereen een worst wezen dat ze geen officieel papier heeft.