Jim is best knap

Maar hij was niet mijn eerste keus van de foto's. Toen ik hem eenmaal in het echt zag en proef had gereden was ik verkocht.
Maar ik sluit niet uit dat er hierna nooit meer een haflinger komt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

want dat doen we toch haha.
Ben er toch meer van gaan houden dan ik ooit verwacht had.shetties schreef:KWPN'ers (en van die 'normale' bruine en zwarte paarden die je op veel manege's en dergelijke hebt) en arbieren met zo'n mega deuk in hun neus (klein beetje vind ik wel weer leuk)
Maar niet allemaal natuurlijk.

Friso_lover schreef:Haha, ik zie het
Uiteindelijk is elk paard weer anders, en wil ook zeker niet alle haflingers over 1 kam scheren.
En ik zal ook eerlijk zeggen, dat als ik een haflinger zag dat ongelofelijk lief was en een fries dat ongelofelijk b*tchy was, had ik voor de haflinger gekozen. Uiteindelijk draait het om het karakter, en dat is wat telt!

Friso_lover schreef:Maar je zult nooit een haflinger de grand prix zien rijden of iets in die trant, en dat bedoel ik daarmee. Ze zijn niet speciaal ergens voor gefokt. Had ik al gezegd dat er uitzonderingen zijn? Zo niet, er zijn natuurlijk wél uitzonderingen.
Volgens mij lopen er meerdere haflingers rond in nederland die Z2 + >40 of 50 winstpunten zijn. Een paar jaar geleden wel in ieder geval. Ze mogen alleen niet verder vanwege hun stokmaat.

Friso_lover schreef:Het is gewoon mijn mening, iedereen kan er commentaar op hebben maar het blijft zo.
Maar je zult nooit een haflinger de grand prix zien rijden of iets in die trant, en dat bedoel ik daarmee. Ze zijn niet speciaal ergens voor gefokt. Had ik al gezegd dat er uitzonderingen zijn? Zo niet, er zijn natuurlijk wél uitzonderingen.
Oh, en pake is opa in het fries. Sorry, was vergeten dat niet iedereen dat kan weten
S_uus schreef:Ramona is ook leuk Amanda!!
Jim is indd een wat oudere type maar zit wel een lekker koppie op
Bij hem staat zo'n oostenrijks halster ook echt ! Bij Asra zou dit echt misstaan denk ik.
Vind die tekening heel mooi