Ntlie; Ik denk dat jouw pony een volle New Forrest is. Wel een van het oude type. Die zijn wat kleiner dan je ze tegenwoordig meestal ziet en wat meer gedrongen. Ik vind hem leuk hoor
De ronde bips doet me aan een Quarter denken, maar misschien is dat een momentopname. Franse Draver daar moet ik ook een beetje aan denken... Goh, moeilijk.
Daphne__
Geplaatst: 22-12-10 17:51
Babootje schreef:
KWPN model Samber of Ico Sun...
Wauw jij hebt talent Het is idd een KWPNer, opa is Samber
Resfeber
Geplaatst: 23-12-10 13:21
Musetta schreef:
De ronde bips doet me aan een Quarter denken, maar misschien is dat een momentopname. Franse Draver daar moet ik ook een beetje aan denken... Goh, moeilijk.
Ja, nu je het zegt. Iets met een draver.
_Denise_
Geplaatst: 23-12-10 13:32
Bowie Bonanza: Rond gebouwd (compact, schuin aflopend kruis, slank maar stevige achterhand), recht en lang profiel, smalle en lange oren die bij de aanzet relatief dicht bij elkaar staan.. Dit zijn kenmerken van draverbloed, zou dus heel goed kunnen.
VERAx: Ik spot een lichte ramsneus, vrij brede nek en in verhouding veel front. Paardje heeft daardoor een redelijk barokke uitstraling dus ik gok het op Iberisch bloed.
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 27-12-10 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto in link gezet, maximaal 2 zichtbare afbeeldingen toegestaan