Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tinkiewinkie schreef:wat zijn jullie ongeveer kwijt voor een uurtje les?
Met een beetje goed lesgeefmens, ben je hier wel ongeveer 20,00 euro kwijt voor prive les.
jordanidool schreef:Heej
al vast bedankt !
Maarre wat moet ik dan doen zodatr het wel kan?
FemkeJordan
tinkiewinkie schreef:ik vind het ook duur hoor. Ik werk dus kan het wel betalen, alleen heb ik het er niet voor over.
De winter is inderdaad stinkmodder. Kan gelukkig vaak wel buiten stappen (verlicht hesje). Mijn paard is dan trouwens een soort wandelende kerstboom..
Bij ons in de bossen mag je wel gewoon rijden (wel op de ruiterpaden). Waarom mogen jullie niet in het bos. Belachelijk dat je wel met je crossmoter en zo het bos in mag en niet met het paard.
tinkiewinkie schreef:wat zijn jullie ongeveer kwijt voor een uurtje les?
Met een beetje goed lesgeefmens, ben je hier wel ongeveer 20,00 euro kwijt voor prive les.
FjordieLover schreef:bah! ik haat de winter![]()
Telkens is die bak weer bevroren en dan kan je niet veel meer dan stappen (als dat nog lukt)
In het bos kan ik ook niet meer rijden omdat ik de boswachter nu al 2 keer achter elkaar ben tegenkomen.
En als ik hem nou weer tegenkom krijg ik een bekeuring
Hij zegt zo: 'ja de paarden trappen alles kapot en de mensen die niet zo goed te been zijn kunnen dan vallen'
maar ondertussen mag je er wel mountainbiken en de scooting mag ook kuilen graven en vuurtjes maken