Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Daniquee schreef:Janouke, jij doet dus niet aan paarden verkopen op het moment blijkt. Denk toch niet dat je de prijs zal krijgen die je in gedachten zou hebben... En eerlijk gezegt vind ik hem niet heel bijzonder, hij loopt misschien wel op niveau, maar meer niet. (Maar goed iedereen heeft andere prijzen, en iedereen heeft andere meningen erover.)
janouke schreef:_Daniquee schreef:Janouke, jij doet dus niet aan paarden verkopen op het moment blijkt. Denk toch niet dat je de prijs zal krijgen die je in gedachten zou hebben... En eerlijk gezegt vind ik hem niet heel bijzonder, hij loopt misschien wel op niveau, maar meer niet. (Maar goed iedereen heeft andere prijzen, en iedereen heeft andere meningen erover.)
Haha waarom zijn er dan al verschillende goede ruiters/trainers naar ons toe gekome om te zeggen wat voor goed paard het is! Je kunt op een foto de kwalitiet van een paard niet zien!
En over de prijzen, de paarden zijn op dit moment echt duur! Ik heb mijn jong paard pas gekocht en die ligt ver boven deze prijzen hier!
En eerlijk gezegd doen we Atlas niet weg voor boven de 20000! hebben een tijdje terug ons Z1 paard ook rond deze prijs verkocht en Atlas is toch een stuk beter!
Tjuppie schreef:Janouke zal wel 't ZZ-Licht bedoelen ipv Lichte TourGeeft al wel aan hoeveel verstand ze ervan heeft, toch? Het zal vast een goed paard zijn, maar dat kan niemand zien van 2 fotootjes. Nu lijkt het gewoon een leuk bruin paard, niets bijzonders.
De enige paarden die momenteel nog voor veel geld weggaan naar 't buitenland, zijn de paarden die alles kennen (dus t/m Lichte Tour) en 8/9 jaar zijn. Verkoop van de rest loopt voor geen meter momenteel..