Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lies schreef:Er zijn er ook niet zoveel.
Leuk dier, maar ik vraag me wel af (en helemaal niet als kritiek bedoeld hoor, gewoon nieuwsgierig), hoe weet je dat je paard een ID is, als er geen afstamming bekend is?
Sille55 schreef:Komt dan misschien vooral door de kleur dat er bij die van jou aan een PRE gedacht wordt? Bij mij is die vergelijking nog nooit gemaakt in ieder geval. Vind de ID ook totaal niet op een PRE lijken, totaal andere uiterlijke eigenschappen (en karakter)
lies schreef:Enneh, een ID is geen koudbloed he
paljaslaura schreef:Ik heb de vorige eigenaresse uiteindelijk op FB gevonden en daar een bericht gestuurd. Zij heeft ons toen altijd via socials gevolgd en dat was wel leuk om te horen waarom ie toen in NL terecht was gekomen.
Dus beetje FBI uithangen op internet brengt je soms wel ergens
rebel18 schreef:paljaslaura schreef:Ik heb de vorige eigenaresse uiteindelijk op FB gevonden en daar een bericht gestuurd. Zij heeft ons toen altijd via socials gevolgd en dat was wel leuk om te horen waarom ie toen in NL terecht was gekomen.
Dus beetje FBI uithangen op internet brengt je soms wel ergens
Ja in zijn paspoort staan twee namen, en van die namen kan ik niks op vinden, en dan andere naam kom ik op een facebook groep uit van Ierse jachten. Misschien hun inderdaad maar een keer vragen.
Zou het wel enorm leuk vinden om wat over zijn verleden te weten te komen