Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dit wordt dus echt z'n eerste keer haha
maar komt vast wel goed!!
Change3x schreef:Suuuupersexy 1 been kaal![]()
Vanaaf m'n eerste crossles met Bosco, spanneeeend!
(Ja d'r hangt een hoofdstel aan haar oren hahaha :p)

Twijfel twijfel
Reining getraind
pizza64 schreef:Jaimy zal dit hoofdstel dragen op de keuring (is ook haar toekomstige wedstrijd hoofdstel), verder gaan de sokken er af, de pluimen uit de oren en komen manen en voorlok in de knotten.
[ [url=m/SSK7L7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb wel 3 dressuurhoofdstellen hangen maar die past Ginger niet
SkyMarian schreef:Oeh glimmers.
Ik hou er ook van.
mooie actiefoto.
Daarna goed, ook in galop erover: hij telde het zelf aardig uit dus dat geeft hoop als ik het ohz wil doen
Zielig. Moet ik 1444 red een dier bellen?
Kan niet wachten tot ik mijn eigen Ier in de wei heb staan!
MelissaV schreef:Misschien mag een halster ook? Kan ik beter een mooi halster zoeken
Of misschien toch een hoofdstel zodat ik haar kan tegenhouden hahahaTwijfel twijfel
Heb haar vandaag voor de allereerste keer eens laten springen. Ging niet slecht, eerst wist ze niet wat ze er mee moest maar daarna ging het eigenlijk redelijk netjes.
Wat onstuimig soms en daardoor een mindere afstand maar dat is logisch als ze nog nooit gesprongen hebben.
[ [url=m/tt6jhy.jpg]Afbeelding[/url] ]
EK19 schreef:MelissaV schreef:Misschien mag een halster ook? Kan ik beter een mooi halster zoeken
Of misschien toch een hoofdstel zodat ik haar kan tegenhouden hahahaTwijfel twijfel
Heb haar vandaag voor de allereerste keer eens laten springen. Ging niet slecht, eerst wist ze niet wat ze er mee moest maar daarna ging het eigenlijk redelijk netjes.
Wat onstuimig soms en daardoor een mindere afstand maar dat is logisch als ze nog nooit gesprongen hebben.
[ [url=m/tt6jhy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een ontzettend gave pony is het ook!