Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Change3x schreef:Suuuupersexy 1 been kaal![]()
Vanaaf m'n eerste crossles met Bosco, spanneeeend!
pizza64 schreef:Jaimy zal dit hoofdstel dragen op de keuring (is ook haar toekomstige wedstrijd hoofdstel), verder gaan de sokken er af, de pluimen uit de oren en komen manen en voorlok in de knotten.
[ [url=m/SSK7L7.jpg]Afbeelding[/url] ]
SkyMarian schreef:Oeh glimmers.
MelissaV schreef:Misschien mag een halster ook? Kan ik beter een mooi halster zoeken
Of misschien toch een hoofdstel zodat ik haar kan tegenhouden hahahaTwijfel twijfel
Heb haar vandaag voor de allereerste keer eens laten springen. Ging niet slecht, eerst wist ze niet wat ze er mee moest maar daarna ging het eigenlijk redelijk netjes.
Wat onstuimig soms en daardoor een mindere afstand maar dat is logisch als ze nog nooit gesprongen hebben.
[ [url=m/tt6jhy.jpg]Afbeelding[/url] ]
EK19 schreef:MelissaV schreef:Misschien mag een halster ook? Kan ik beter een mooi halster zoeken
Of misschien toch een hoofdstel zodat ik haar kan tegenhouden hahahaTwijfel twijfel
Heb haar vandaag voor de allereerste keer eens laten springen. Ging niet slecht, eerst wist ze niet wat ze er mee moest maar daarna ging het eigenlijk redelijk netjes.
Wat onstuimig soms en daardoor een mindere afstand maar dat is logisch als ze nog nooit gesprongen hebben.
[ [url=m/tt6jhy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een ontzettend gave pony is het ook!