Ik vind je er heel mooi op passen, leuke combi zijn jullie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ghashira schreef:he waarom woon je nou zo ver wegvan, als je een dek wil van een Arabier, ben je hier welkom!!! Onze shakeer kan ik wolf laten dekken voor een symbolische euro, bij wijze van spreken, zo lang jij alle administratieve kosten betaalt, mag je de dek gratis hebben. Shakeer is van afkomst puur egyptisch, vrij groot en slank, heel atletische, het echte oerwoestyntype. Hij werd gefokt in duitsland bij Carsal arabians, uit vader ANSATA Exemplar, een magnifieke hengst, de ansata lijn is zowieso een van amerika's oudste grootste en meest gewilde lijnen. wij hebben zelf allemaal nakomellingen van hem, ze blinken vooral uit door hun uitstekende gezondheid en coole karakter, geen schrikapen, geen zenuwzakjes, maar gewoon lekkere coole verstandige dieren. Mijn man is vandaag met een vierjarige die pas een klein half jaar onder zadel is en dan nog geen eens vaak, gaan rijden in het bos, aan een touwhalstertje. Shakeer heeft al ponies gedekt, oa haflingers en fjorden , en gaf steeds donker getinte veulens, uit een haflinger zelfs ooit een zwarte (!) merrie. hij heeft al c ponies gedekt en idd, de veulens passen zich aan aan moeders model: nooit problemen met veulenen. ...; aanbod geldt voor jou zolang je wil, je ziet maar.....