roombolletje schreef:Ik heb echt een ontiegelijke hekel aan haflingers, ik vind ze gewoon ontzettend lelijk....
aaw wat grappig ik vind ze juist het mooist van alle rassen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SienenIvo schreef:M_hartje_M schreef:horen friezen echt bij de warmbloeden ? nooit van gehoord. Kan iemand mij vertellen waarom ze onder warm bloeden vallen?
het is niet alsof ze bepaald smal en dun gebouwd zijn?
tegen woordig wel hoor de nieuwe type frieze zijn onweis slank gebouwd!
Ragenbol schreef:Maureen95 schreef:ik heb helemaal niets met shetlanders. ik vind ze echt te klein en te ondeugend en soms bijten ze. (maar er zullen vast hele lieverds tussen zitten
Pff Shetjes kunnen heel schattig zijn maar ben ook door verschillende getrapt

M_hartje_M schreef:maar als ik nu een fries van 20 jaar heb die dus nog echt een ouderwets gefokte is valt hij toch duidelijk niet meer onder een warm bloed paard of zie ik dit nu helemaal verkeerd?

Friso_lover schreef:Ik denk toch echt haflingers. Je zou mij nooit met een haflinger zien lopen, tenzij ik iemand help met vasthouden terwijl die gene opstapt ofzo xD
Ze zijn gewoon té veelzijdig. Nergens echt goed in. Dusja.

maar wel super tof.S_uus schreef:Elly_Nabor schreef:ArabierenEn zo'n andere smalle dingetjes heb liever wat zwaarder!
Daar heb je wel een punt ze lijken wel steeds smaller te worden, net porselein helemaal als men ze opmaakt.
zie ik een fries nog niet doen.
en een grotere singelmaat
, voor mijn gevoel is haar borst zelfs even breed, ze hebben juist een brede diepe borst met veel ruimte voor de longen.

overigens wel een prachtige hengst 
Was geweldig! Dus heb het niet over de 'normale' arabs