Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
set_elkol schreef:Klopt Nienke!
SilverSomali enige wat ik je kan vertellen en wat je zelf denk ik wel weet is dat de vader een dubbele verdunning heeft gehad. Hij is leuk hoor!
Leuk Eileen!
set_elkol schreef:bruin basis bedoel je en dus bay dun? Ik twijfel vanaf zijn geboortefoto's al maar vind hem steeds erg rood. Vooral de maan-aanzet doet me red dun denken, het donkerdere in de manen is volgens mij toch nog veulenhaar.
set_elkol schreef:vader had ook gewoon 1 verdunning kunnen hebben hoor, dan is er 50% kans dat hij deze doorgeeftHaha oke. Valk is een enkele verdunning. als de moeder bruin was (die heeft dus geen verdunning) dan heb je een vader nodig met 2 verdunningen om jouw valk die ene te kunnen laten hebben!
bruin is zonder creme-verdunning, valk is bruin met 1 creme verdunning, perlino is bruin met 2 creme verdunningen. Met vos en zwart werkt het net zo.
Ik zal je pb'en!
Van schreef:set_elkol schreef:bruin basis bedoel je en dus bay dun? Ik twijfel vanaf zijn geboortefoto's al maar vind hem steeds erg rood. Vooral de maan-aanzet doet me red dun denken, het donkerdere in de manen is volgens mij toch nog veulenhaar.
bay dun ja. Ik vond hem als veulen al bruin
en nu toch wel duidelijk hoor, zwart in manen en staart, zwarte benen, zwarte punten aan de oren en vind zijn masker ook echt een bruintint en niet vos
http://i270.photobucket.com/albums/jj94 ... 967_n1.png