pfff... jeetje.. ehmm dat word denk ik wel een aardig bedragje Vind het erg moeilijk om te zeggen... Je hoeft maar een vader met te veel geld te hebben die een goed leerpaard zoekt voor zijn dochter en je zit gebakken...
Naam: Thunder Ras: kwpn Afstammeling: Krack c x Ferro Klasse: z1 Leeftijd: 6 jaar (2000) ruin 1,73 meter Predikaat: 2de bezichteging hengsten keuring
Naam: Prins d Ras: kwpn Afstammeling: Ferro x Ufarno Klasse: m1 (in een 1/2 jaar, Slaan waarschijnlijk de m2 over) Leeftijd: 9 jaar (1997) ruin 1,70 meter
Naam: nilis Wedstrijdnaam: Nashua Ras: kwpn Afstammeling: lux x Purioso Klasse: z2 (heeft zz-zwaar en young-riders gelopen) leeftijd: 11 jaar (1995) ruin 1,75 meter
Ik heb nog geen betere foto want ik rij dit paard sinds 5 weken
ik heb echt geen idee hoe duur zulke paarden moeten zijn maar ga het toch proberen
Thunder, mij lijkt 9000/10.000 wel een goeie prijs, maar dit is echt een gok. ik weet namelijk neit heoveel zulke paarden in het algemeen waard zijn Prins d, denk zo 7500 nilis, 12.000(?)
ik weet het absoluut niet zeker, en het is eerder gokke
Nog wat over Olivia: ze heeft m2 gelopen en is nu drachtig van Gribaldi. het is een nakomeling van Karlstad. wie wil haar taxeren?
ook denk ik nu ik er zo op terugkijk, dat Thunder nog wel meer waard is dan 9000(mijn vorige schatting). omdat hij ook door is naar de 2e bezichtiging etc. 15000?
Naam: Umirilla Ras: Kwpn Gribaldi X Rechter Schofthoogte: ongeveer 1.62m Leeftijd: 5 jaar Merrie
Ik rijd nog geen wedstrijden met haar, we zijn net begonnen met wijken en SB. Ze heeft ook veel aanleg voor springen. ook een leuk paard om mee buiten te rijden.
umrila: 5.000, leuk paardje is wel wat beknopt en klein mooie afstamming Nikay, leuk paardje al wel wat ouder maar daar is ook een markt voor, Ook L springen ik denk zo'n 6.000 euro Olivia, erg moeilijk te taxeren zonder afstamming of prestaties. maar voor een recreatieve merrie 10 jaar 2.000/3.000 ???? Thunder, mooi groot en volgens mij getallenteerd paard, 6 jaar Z2 dressuur volgens mij zit je dan wel boven de 15.000 Prins d, heel leuk paad denk zo'n 13.000 Nills uit de foto kan ik niet veel uitmaken maar zal wel geen goedkoop paard geweest zijn
en nu die van mij Whisper van de Hermitage. 7 jaar 1,65 L2 dressuur, L springen indoctro x major de la cour(gand veneur) ( beide Gp springpaarden, indoctro keur, major de la cour zeer gewaardeerde belgishe dekhengst heeft ook weer meerdere goedgekeurde zonen en nakomelingen in de Gp)
Whisper is twee jaar als fokmerrie gebruikt en nu 1,5 jaar onder het zadel, een er fijn beesje met zeer veel vermogen op de sprong. Spring zeer graag voor je, ook bij het vrij springen hoef je nouwelijks wat te doen ze gaat zelf al
He Chantal, Ik dacht he die ken ik We hebben samen bij Wilmer gelest Ik wist niet dat het ook zo'n goede springer was.... Ik ben een slechte taxateur geloof ik maar ik denk ong. 6000 euro?
Umirilla: zo'n 4500 euro? Mooi paardje! Nikay: ong 5000 euro denk ik.