odettelover schreef:heey allemaal knippen jullie de zijkant van de staart ook of niet
(srry voor de hoeveelheid vragen van mij)
nee alleen de onderkant
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
odettelover schreef:heey allemaal knippen jullie de zijkant van de staart ook of niet
Yoline schreef:@ Moonlightje: Waarom staat Moonlight eigenlijk te koop?
.
Vooral van voor.
XxXchaXxX schreef:ik hbe ook een fjord : Knabbel
zijn stamboek naam Oeurio
hij komt uit het wild uit drenthe iemand van jullie ook??
Zijn Papa is de beroemde fjordenhengst Vedor..
en zijn Mama Curosia
Yoline schreef:Wauwww de tweede foto...ziet er super uit zeg
:D
Nu haar kontje nog
Bella schreef:Toe maar weer zelfs op zn schouder....mmh ben ik heeeeel benieuwd naar fotos haha *misschien ook leuk voor op de site bij nakomelingen van Timor*
Timor zelf heeft maar een apart kleurtje. Soms zie ik m en denk ik: Licht isabel, maar heb ook fotos van m waar hij meer donkerder isabel is met een witte pluk etc...apart diertje dus gewoon!
L0SKE schreef:Bella schreef:Toe maar weer zelfs op zn schouder....mmh ben ik heeeeel benieuwd naar fotos haha *misschien ook leuk voor op de site bij nakomelingen van Timor*
Timor zelf heeft maar een apart kleurtje. Soms zie ik m en denk ik: Licht isabel, maar heb ook fotos van m waar hij meer donkerder isabel is met een witte pluk etc...apart diertje dus gewoon!
Ik heb niet zoveel foto`s van Andor gemaakt.
Maar toevallig heb ik er vandaag een paar gemaakt.
Hoop dat ze mooi zijn en dan stuur ik ze wel op.

ze is bijna 16 jaar en is een heeeeeeeeeeeeeel lief beestje