Ik geloof je niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sansje schreef:Hi, echt een mooierd zo zeg, zeker voor die leeftijd. Mijn pony van 25 ziet er toch echt al een stuk minder uit... die is gewoon echt oud.
En weet je al hoeveel pieken het kroontje heeft?
Sansje schreef:Iris- Panta: Heel mooi paard, erg aansprekend en op leuk niveau. Doordat hij nog niet is uitgebracht op datzelfde niveau denk ik 4250 euro.
In tegenstelling tot bovenstaand bedrag, ben ik het absoluut eens met je taxatie van onderstaand paardje van Nelis.![]()
Nelis: Mooi paardje (ik vind hem wel wat klein, maar ik vind al snel wat klein, grinnek). Mooi op niveau, moet een ideaal leerpaard zijn als je hem ooit weg doet voor iemand. Leuke dressuurbasis ook nog. Ik zou zeggen zo 6500 euro, voornamelijk door zijn springcapaciteiten.
Sanne86 schreef:zo magig_lover die is zeker niet ook echt te koop??
wat een gaaf paardje zeg!!!
is nu denk ik rond de 4000,- euro waard
siko schreef:Sansje schreef:Iris- Panta: Heel mooi paard, erg aansprekend en op leuk niveau. Doordat hij nog niet is uitgebracht op datzelfde niveau denk ik 4250 euro.
In tegenstelling tot bovenstaand bedrag, ben ik het absoluut eens met je taxatie van onderstaand paardje van Nelis.![]()
Nelis: Mooi paardje (ik vind hem wel wat klein, maar ik vind al snel wat klein, grinnek). Mooi op niveau, moet een ideaal leerpaard zijn als je hem ooit weg doet voor iemand. Leuke dressuurbasis ook nog. Ik zou zeggen zo 6500 euro, voornamelijk door zijn springcapaciteiten.