Hierbij ook mijn Fjord:
Naam: Ilein
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 17 jaar
Hoogte: 1.44
Vader: Tunfeld
Moeder: Paulein
Ingeschreven bij het Nederlands Fjordenpaardenstamboek.
Ze kan heel netjes lopen. Ze kan ook heel goed springen, het hoogst wat ik met haar onder het zadel heb gesprongen was 1.30. Met vrijspringen heeft ze 1.40 gehaald. Ze is op de buitenrit nergens bang voor, er kan van alles langskomen het maakt haar niks uit. Ze komt van een ponykamp * Het fjordenpaard *, daardoor is ze ook zo verkeersmak. Buiten is ze onwijs druk, maar als ze dan eenmaal haar benen heeft gestrekt, is ze geweldig. Ze kan onwijs hard crossen, en wint altijd alle crosswedstrijdjes.
We zijn pas net begonnen aan de wedstrijden en rijden nu nog op B niveau. Ze is al wat op leeftijd, maar nog in geweldige conditie. Ze loopt altijd aan de teugel, en kan ook netjes wijken en is een klein beetje sterk op de linkerhand. Op stal is ze onwijs lief, en loopt altijd blindelings achter mij aan * zonder touw *. Hieronder een paar foto's, ik heb geen springfoto's, maar die ga ik nog proberen erop te zetten.

Een foto van ponyvoetbal, ik en Martin een jochie van 6.

Ik weer met dat jochie van zes. Ik weet alleen niet waar ik naar kijk ... mijn sok ofzo...

Een foto van mij, Ilein en Jeanine. Ook tijdens het ponyvoetbal....

Ik op Ilein bij de waterbak.

Ik en Ilein midden in de waterbak.

Ik en Ilein weer midden in de waterbak.

In galop door de waterbak.

Een foto van mij en Ilein ook in de waterbak.

Nog een keer in de waterbak.

Ilein half slapend in de wei.
Ik weet het, er zijn nu geen foto's bij waar ze echt netjes loopt of springt, maar die komen nog.