) ga alvast m'n video opladen , bandjes in orde maken en een nieuw rolletje in m"n fototoestel doen.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) ga alvast m'n video opladen , bandjes in orde maken en een nieuw rolletje in m"n fototoestel doen.....

snowdon schreef:tarmine schreef:Ik ben benieuwd of ik jullie herken en jullie mij
Maar ik ken alleen maar bokt namen, dus zo worden jullie aangesproken![]()
Mijn naam ken je toch wel?
Hoe ben ik eigenlijk te herkennen.. pff t feit dat ik heel veel mensen ken, overal heen en weer loop en altijd wel iemand bij me heb, in elk geval mijn vriend met heel erg blond haar.
panny schreef:weet iemand toevallig of Zilfia's hoeve een beetje centraal ligt? ik bedoel gaat er een bus heen in de richting?

hahahaviolar schreef:ik denk dat ik ook maar t-shirtjes van Meagan ga maken
Het schijnt blijkbaar zo te zijn dat iedereen die 1 tinker heeft nu ook al een "stal" is.hahaha
wel grappig!!
gr violar
En hebben toekomstplannen. violar schreef:ik denk dat ik ook maar t-shirtjes van Meagan ga maken
Het schijnt blijkbaar zo te zijn dat iedereen die 1 tinker heeft nu ook al een "stal" is.hahaha
wel grappig!!
gr violar

Esme_27 schreef:Hhmm volgens mij begrijpen mensen niet helemaal waarom ik een stalnaam heb aangevraagd.
Komt nog wel
Het heeft trouwens per direct een heel erg belangrijk nut, het alleenrecht op het geven van de achternaam Nuage aan mijn tinkers. Dit was de oorspronkelijke reden de naam te laten vastleggen.
Maar er komt binnenkort ook een website
tarmine schreef:Esme_27 schreef:Hhmm volgens mij begrijpen mensen niet helemaal waarom ik een stalnaam heb aangevraagd.
Komt nog wel
Het heeft trouwens per direct een heel erg belangrijk nut, het alleenrecht op het geven van de achternaam Nuage aan mijn tinkers. Dit was de oorspronkelijke reden de naam te laten vastleggen.
Hebbie al een draagmoeder gevonden
tarmine schreef:violar schreef:ik denk dat ik ook maar t-shirtjes van Meagan ga maken
wel grappig!!
gr violar
Ik heb geen t-shirt hoor
Esme_27 schreef:tarmine schreef:
Hebbie al een draagmoeder gevonden
nee
in dem iddag komt een bokster met zadel voor gammie, dat is ff belangrijker helaas.
degene waar ik mee zou gaan die heeft afgezegd en verder wil er niemand mee.. ik ga nog ff proberen wat te regelen maar ik weet niet of het lukt
panny schreef:ik ben er waarschijnlijk toch niet![]()
degene waar ik mee zou gaan die heeft afgezegd en verder wil er niemand mee.. ik ga nog ff proberen wat te regelen maar ik weet niet of het lukt
Ben erg benieuwd hoe de andere hengsten eruit zien, de mijne zijn helemaal uit verhouding
en Jip is 1 grote haarbal met klitten die ik er niet uit krijg 
Esme_27 schreef:Hhmm volgens mij begrijpen mensen niet helemaal waarom ik een stalnaam heb aangevraagd.
Komt nog wel
zwanepol schreef:Esme_27 schreef:Hhmm volgens mij begrijpen mensen niet helemaal waarom ik een stalnaam heb aangevraagd.
Komt nog wel
Misschien een domme vraag hoor, maar moet je je stalnaam laten vastleggen om een alleenrecht te krijgen???![]()
En waar moet je dat dan doen? >;)