Cayusejuhh schreef:pubelia schreef:zilver shampoo heeft dat nog een speciale naam?
en houtskool :S
ja ?? so????
ZIlvershampoo heet gewoon zilvershampoo.. heeft geen aparte naam.
uuhhh doe ff normaal..... is maar een vraag.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cayusejuhh schreef:pubelia schreef:zilver shampoo heeft dat nog een speciale naam?
en houtskool :S
ja ?? so????
ZIlvershampoo heet gewoon zilvershampoo.. heeft geen aparte naam.
wat ik bedoel....ja so???? MAAK JE ZIN OF STELLING AF!
Kiara schreef:Jean schreef:De tee three sil soap heb ik gekocht via website www.silverlinde.com en ik had 1 liter voor €19.60
![]()
Behoorlijk aan de prijs dus!
Dienie schreef:uhhhhhChrettiene, volgens Cayusejuhh zegt ze niets verkeerd hoor en volgens mij ook niet, maar reageer jij als een bok op de haverkist en snapte je het even niet. Zo maak je wel snel ruzie en dat is natuurlijk helemaal niet nodig.
Zilvershampoo heet gewoon zilvershampoo bij de drogist als je hem wilt gaan kopen, maar misschien heb je die wel in verschillende merken, dat moet je dan maar even vragen aan de drogist.
Groetjes Dienie

pubelia schreef:Dienie schreef:Chrettiene, volgens Cayusejuhh zegt ze niets verkeerd hoor en volgens mij ook niet, maar reageer jij als een bok op de haverkist en snapte je het even niet. Zo maak je wel snel ruzie en dat is natuurlijk helemaal niet nodig.
Zilvershampoo heet gewoon zilvershampoo bij de drogist als je hem wilt gaan kopen, maar misschien heb je die wel in verschillende merken, dat moet je dan maar even vragen aan de drogist.
Groetjes Dienie
uhhhhh![]()
ik volwassen te reageren !
dank je wel voor het compliment..
. Offspring.. die ziet er op stal altijd schoon uit.. ligt NOOIT in de poep.. en schijt op 1 plek!
schijt zn hele stal onder en ligt er lekker in.
) Kiara schreef:Maar Nadine, hoe zit het dan met de zwarte vlekken?
Ik bedoel, dat talkpoeder het wit witter maakt begrijp ik, maar....
doe je het dan niet op zijn zwarte vachtje?
Beetje zigzaggen met de bus poeder zeg maar?
En Dobbel, dat ziet er keurig uit zeg, dat witte!
Leuk dat je ook laat zien hoe zijn sokjes er normaliter uitzien!![]()
Wat zit hij overigens netjes in zijn vachtje!
Novia heeft een dekentje op, maar heeft wel heel lange haren onderaan haar buik en op haar billen.
Bij jou zie ik dit niet?
(ik bedoel natuurlijk niet bij jou als persoon, aar bij jouw paard)
Ja met Raven moet dat lukken
, dan heb ik voor Falcon nog een goudkleurige shampoo, het is wel erg, voor de paarden hebben we meer verschillende shampoo's dan voor onszelf haha Cayusejuhh schreef:meestal alleen in zn sokken of staart.. ik heb het geluk dat ze op de lijf schoon zijn..
Ik was ze niet eens voor een hengstenshow.. alleen de benen en staart.. nee zeker niet op zwart doen.. Maar op de hand strooien en dan uit wapperen.
Op zwart moet je een doek of liever schapevacht met babyolie doen.. en dan op poetsen;;
gegarandeerd GLIM effect
Jean schreef::D Ja met Raven moet dat lukken, dan heb ik voor Falcon nog een goudkleurige shampoo, het is wel erg, voor de paarden hebben we meer verschillende shampoo's dan voor onszelf haha
Kiara schreef:Maar Nadine, hoe zit het dan met de zwarte vlekken?
Ik bedoel, dat talkpoeder het wit witter maakt begrijp ik, maar....
doe je het dan niet op zijn zwarte vachtje?
Beetje zigzaggen met de bus poeder zeg maar?
En Dobbel, dat ziet er keurig uit zeg, dat witte!
Leuk dat je ook laat zien hoe zijn sokjes er normaliter uitzien!![]()
Wat zit hij overigens netjes in zijn vachtje!
Novia heeft een dekentje op, maar heeft wel heel lange haren onderaan haar buik en op haar billen.
Bij jou zie ik dit niet?
(ik bedoel natuurlijk niet bij jou als persoon, aar bij jouw paard)
jacqie70 schreef:ja klopt ik heb een ernstig ongeluk gehad en heb last van dingen te begrijpen. (maar ik weet echt nog steeds niet wat ik fout heb gedaanChrettiene: ik weet dat je ooit een zwaar ongeluk hebt gehad en dacht ook dat je dyslectisch was (?), dus hier nog even een antwoord: de zilvershampoo die hier bedoelt wordt is gewoon v/h Kruitvat huismerk en ziet er blauw uit (ook als je het erop smeert). Normaal wordt die gekocht door van die omaatjes om hun haar mooi wit (grijs) te houden hi hi..... Dussss: als je naar het Kruitvat gaat en vraagt naar zilvershampoo dan weten die werknemers het wel. Volgens mij staat het meestal onderin het schap bij de shampoos (natuurlijk omdat het lekker goedkoop is, slim he...)
Ik zelf maak altijd eerst Kayleigh haar sokken nat en smeer met een spons de betadineshampoo er puur op!! Werkt ook prima en is lekker makkelijk. Fles gaat wel redelijk hard zo, dus niet voor regelmatig gebruik.
Nou ik wacht weer met smart op de volgende voor/na foto's!!
) en dank je voor de uitleg en ook aan jeannette die had me al ge-pb voor uitlegt.
? Jean schreef:inderdaad, ja die paarden, je blijft aan de gang.
Ik heb gewoon eigen merk pubelia voor de zilvershampoo ik geloof dat re-nature veel duurder is.
En de talkpoeder doe ik altijd op het laatste moment op de witte sokken of een beetje grauwe plekken, dan worden ze mooi wit. Net voordat je de ring in moet zeg maar.
Als je straks de 19e een witte wolk ziet, daar zit ik te stressen om alles op tijd klaar te krijgen
Cayusejuhh schreef:
EDIT.. Voor meer volume gebruik ik haarlak.. in de sokken en staart enmanen..
Gewoon sterkte haarlak. Het bolt meer op en lijkt veel meer .. jajaja allemaal truukjes om de mooiste knol op de keuring te krijgen gna gna nga