Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Moonlightje schreef:VAn wie mag ik kruising foto's gebruiken voor op mijn site?
wil je die sturen naar: xxmonique@hotmail.com
of pb'en of hier neerzetten?
Liefst met alle gegevns erbij, maar dat hoef niet, ik lees jullie hopelijk wel!!
cleopetra schreef:Moonlightje schreef:VAn wie mag ik kruising foto's gebruiken voor op mijn site?
wil je die sturen naar: xxmonique@hotmail.com
of pb'en of hier neerzetten?
Liefst met alle gegevns erbij, maar dat hoef niet, ik lees jullie hopelijk wel!!
je mag die foto's van pebbles wel gebruiken hier staan er meer
viewtopic.php?f=53&t=390606&hilit=
Het is een merrie 1.60 en nu 9 jr meer weet ik jammer genoeg niet
Hier is er nog een dat ze springt
viewtopic.php?f=10&t=443362&hilit=
en eentje dat ze zwemt
viewtopic.php?f=53&t=439237&hilit=
Ullwinn schreef:Jaja, ik heb een heuse verzorgpony naast mijn 2 echte Fjorden. Het is een Fjordenmerrie x Welshhengst. Ze is net een Fjord, maar dan donkerder. Foto heb ik nog niet, maar die komt wel
Flaps schreef:
jockeygirl schreef:Dit is een fjordxwelsh
Donja schreef:Ik heb al een aantal keren mijn fjord laten dekken door mijn eigen goedgekeurde appaloosa hengst. Hij is groter en slanker dan zij, waardoor de nakomelingen hoger op de benen staan en meer rijtypisch zijn.
hier een foto van een van de nakomelingen:hier was hij een jaar![]()
hier als veulen van 2 dagen
Moonlightje schreef:Ullwinn schreef:Jaja, ik heb een heuse verzorgpony naast mijn 2 echte Fjorden. Het is een Fjordenmerrie x Welshhengst. Ze is net een Fjord, maar dan donkerder. Foto heb ik nog niet, maar die komt wel
ben benieuwd
Cowgirl schreef:Sommige kruisingen zijn idd wel leuk.
Die welshx fjord bv of die paintx fjord en die gestippelde.
Maar over het algemeen vind ik de kruisingen met fjorden erg tegen vallen.
Vaak wat lomp uitziende dieren die eigenlijk beter geschikt zijn voor de wagen als onder het zadel(niet negatief opvatten)
Fries kruisingen vind ik ook niks.
Die arab.X fjord is ook leuk alleen zou ik voor een nog mooier resultaat die merrie nogmaals laten dekken door een arabier.
Soprano schreef:In mijn profiel staat een kruising fjord x shetlander (Champagne heet ie)