Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cheveyo schreef:Flettie, sta jij ergens op een foto? ben benieuwd of ik je gezien heb.

Jean schreef:Ja Snowdom vind ik helemaal prachtig, ik heb hem toen in Dronten gezien waar jij er op reed Leon.
Ik kreeg gisteren een sneer van iemand op het forum van Mariska dat ik hier gezellig met NSt ers zat te babbelenschijnt dus niet te mogen.
![]()
O ja het werdt het NST forum gemoemd![]()
Volgens mij gaat het prima zo en ga ik dat ook zeker niet veranderen
". Brrrrrrrrr wordt hier een beetje misselijk van. Zo langzamerhand krijg ik het gevoel dat een aantal mensen van het ICS het NST niet zien als NST maar als NS? (en vul die letter zelf maar in). Citaat:...was zonder bespiering.
Cayusejuhh schreef:En dan beweren de leden van ICS>. dat hun nooit zo doen.. maar de leden van het NSVT altijd maar raar doen...
Jaja
naja. het is over en weer.. idd zielig gedoe vind ik het.. ( ok ik heb ook mijn mening er over..) maar zal niemand af kraken omdat hun kiezen voor het ics.. het is mij meer om de regels en zo die me niet aan staan daar.. en de type indeling..
Cayusejuhh schreef:nee esmee/. het veulen wordt BONT>>>>![]()
:DJean schreef:Ja Snowdom vind ik helemaal prachtig, ik heb hem toen in Dronten gezien waar jij er op reed Leon.