Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dobbel schreef:Ik vind dat iedereen die naar een wedstrijd gaat zijn/haar paard moet kunnen de baas zijn, ik weet wel dat die van mij niet lastig word..
dobbel schreef:Ben gisteren voor het eerst met hem naar buiten geweest
Vasthi schreef:Mijn opmerkingen zijn niet aanvallend bedoeld, maar ik hou mijn hart vast als ik dit lees.
Jouw paardje is dus alleen zijn eigen vertrouwde omgeving van stal gewend? Hoe weet je nu hoe hij zal reageren op andere paarden in een andere omgeving na een reis in een trailer. Allemaal stressfactoren.
Cayusejuhh schreef:Nou meiden ik was afgelopen hengstenshow ook bloeed nerveus:P want vorig jar was rich met offie over de kop gevlogen. En cayuse moest de keurings baan op.
Maar keep it cool!!! komt allemaal goed.!!! GO FOR IT
MelanieS schreef:Getsie! Wil je niet van die enge dingen vertellen!! Dat willen we allemaal helemaal niet weten!(draagt alleen maar bij aan de rampscenario's die al in m'n koppie zitten
)
MelanieS schreef:Kieran is een ruin en hoewel hij normaalgesproken erg relaxed is, zit ik al in de stress over hoe hij zich zal gedragen in een vreemde omgeving!Zo'n keuring is ook spannend voor paarden die dit voor het eerst meemaken!
Quinzy schreef:Ik ga 18 september ook naar Drenthe met Sweety. Het zal een heel eind rijden worden en alles moet nog geregeld worden maar mijn mams en ik willen haar echt laten meedoen na de goede rezultaten in Bilzen zegt iedereen dat ze echt mee moet doen. En tja waarom niet een andere hobby heb ik niet dus kan net zo goed alles in me knollie steken he.
In Drenthe das toch de kampioenskeuring niet? En moeten ze dan onder het zadel :s neen he?
Citaat:Maar Sweety ziet er nu 's werelds mooi uit! Verdiend aantal punten!
Quinzy schreef:Leuk dan zie ik je daar. En deze keer maken we dan wel een babbel he want vorig jaar in Houten was zo snel.
Candy is idd een half tinker half Haflinger. Maar die is ook erg mooi geworden. Maar toch niet zo mooi als Sweety :p
Bedankt ! Ik was en ben ook echt superfier had het nooit gedroomd
Ze heeft er ook een dekking gewonnen en word volgend jaar dus gedekt. Zal de 1ste keer zijn dat ik zo wat mee maak lekker spannend nu al.
Citaat:hey leuk, nog eentje die naar Dalen gaat!!
Quinzy schreef:We gaan echt alles op alles zetten om te kunnen komen. via vrienden kunnen we een vrachtwagentje lenen voor transport maar 1tje waar je met gewoon rijbewijs mee mag rijden. En dan nog kijken of op en af rijden te doen is of we niet beter overnachten daar ik weet het nog niet. Het is echt wel een heeeeeeeel eind voor ons. Maar pellie leuk als jij ook komt. Kunnen we ook nog wat Bull-Terrier stories uitwisselen. Hoest trouwens met PeeWee?