Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GreaseMonkey schreef:GaelleS schreef:Gohh, boulonnais x arabier is een ding blijkbaar, en die zien er allemaal wel ok uit? Eleganter stevig paard zo.. .
Aangezien de Boulonnais van oorsprong al een flinke scheut Arabisch bloed draagt vind ik dat geen gekke combi eigenlijk...
hetsmishof schreef:GaelleS schreef:Wow cool die haf x ardenner! Vanwaar heeft die dat wit aan zijn benen ?
Altijd leuk om meer foto's van boulonnais kruising te zien
Ik zou het niet weten! Haar witte manen/ staart heeft ze van de haflinger en haar bouw zit tussen de haflinger en Ardenner in. Ook haar kleur vacht is een mix want ze heeft 1 kleur en niet zoals een haflinger lichtere plekken... en ardenners zijn vaak weer donkerder.. echt een mix dus
Omg! Daar wil ik graag meer foto's van zien
Mensen is al zeldzaam!
Ze is in mei 2jaar geworden, ben ook heel nieuwsgierig hoe ze nog verder zal uitgroeien. Ze is de laatste maanden enorm in de breedte gegaan. Hoe groot is de jouwe nu? Misschien heb ik erover gelezen.
misschien gemeenschappelijke vriend met paardentaxi?
Had niet gedacht vanop de foto's dat die zo groot was. Leuk dat jij de ouders kent, ik spijtig genoeg niet want ze komt uit Frankrijk.
Je bent precies net Gaëlle aan het beschrijven
Heeft hij dan ook vaak schrammen?
Ik ben net bezig een grote heuvel aan het maken op de weide, ze is dol op zon dingen.

elke week wel schaafwonden en ook aan de zijkant door men happende merrie
Paar weken geleden is ze overgerold in de ursus draad met al haar benen, gelukkig dunne draad die breekt dus maar enkele sneetjes. Ik ga nog iets aan men hard krijgen door haar
Kan me zo niet inbeelden hoe die er later zal uitzien. Denk niet dat Gaëlle iets van appaloosa in haar kleur heeft maar haar halfzus is wel roan.