Die van mij is ook echt flink donker aan het worden op het moment. Erg mooi Verder doet hij het heel goed op wedstrijd momenteel. in 3 wedstrijden zijn we alweer L1+8 en waren we vorig weekend 1e en 3e
Ik heb vandaag foto gemaakt van mijn dame toen ze net uit de wei kwam (buikfoto geprobeerd maar dat is wel lastig als ze het liefst in je broekzak zit voor een knuffel ) Ga hem even opzoeken
Oeps gisteren in slaap gevallen Hierbij dan alsnog een foto van gisteren :p Ze had geen zin om op de foto te gaan.. Maar het viel me wel op dat haar kleur ook donkerder word
Wat een knapperds allemaal. Ik herken van een heleboel ook dezelfde blik die ze hebben.
Ik ga over 1,5 een oefencross rijden. Wel overal bij langs want we hebben nog nooit gesprongen (of überhaupt van huis geweest ). Wil per 1 januari startkaart aanvragen, kunnen we eerst mooi paar keer naar binnen, dan heeft ie nog wat steun aan de wanden. Verder wil ik voor tijd nog proberen ergens een proefgerichte clinic te rijden maar denk dat dat al wel wat laat wordt omdat het binnenseizoen bijna begint. (als je nog wat weet Rosanne...).
Als wij ook gaan beginnen lopen hier in de omgeving 3 SF's wedstrijden. Zo zie je ze nooit en zo zie je ze overal .
Ik heb em vandaag voor het eerst mee gehad naar vreemd terrein. Wat een top beesten zijn het dan toch . Hij vond het best spannend want er was veel te zien en ze gingen net paarden binnenhalen. Maar nadat hij even wat meer aan het werk moest kwam na een tijdje z'n concentratie bij mij en voelde ik de spanning ook zo bij hem weg trekken.
Volgende week met de cross wil ik hem ook eerst aan de hand mee hebben als ik me ga inschrijven, hij vind het heerlijk om al even te kijken. Geeft mij de rust dat hij al lekker om zich heen heeft kunnen kijken en kan ie aan het werk als ik er op zit.
Als ze het spannend vinden komt er toch een nek op te staan zeg, groot maken, oren naar voren! Oke, misschien niet goed dat hoofd gelijk omhoog staat.. Maar toch ben ik dan helemaal verliefd haha! Wat een heerlijk gaaf dier..
Pff toch wel een tegenvaller vandaag van de fokker. Vond het al raar dat ik mee moest doen aan de keuring en hierbij het paspoort van mijn veulentje zelf moest betalen. Moet ik nu ook nog ontworming en bekappen en alles betalen terwijl het veulen nog bij de merrie staat. Is dit normaal in de sf wereld of?
Zelfde vraag als hierboven.. Als je het veulen al betaald hebt dan is het veulen dus in jou bezit.
Alhoewel ik mijn merrie als 1 week oude veulen kocht bij haar en niks heb hoeven betalen aan hoefsmid of ontworming.. (misschien deed ze dat toen niet.. geen idee)
Dat is maar net wat je hierover hebt afgesproken natuurlijk.
Berith
Geplaatst: 02-10-15 21:14
Ik vind het niet zo heel raar als je het veulen al echt gekocht en betaald hebt. Dan is het eigenlijk het zelfde dat als hij nu op een pensionstal zou staan, daar moet je ook zelf de hoefsmid en het ontwormen betalen.
wendelien
Geplaatst: 02-10-15 21:21
Het lijkt mij dat de fokster zorgt voor het paspoort anders kan je hem ook niet vervoeren en dit en chippen is ook verplicht. Hoefsmid en ontworming is maar net of ze dit van tevoren met je heeft afgesproken.
O oké, ja ik heb het veulen idd al gekocht en betaald. Maar heb dit eigenlijk nog nooit gehoord, dat je alles zelf moet betalen dan. Het hoort er natuurlijk bij en had dit ook geen probleem gevonden als dit van te voren was besproken. Maar dit kwam een beetje uit het niets, omdat ik er van de onderstellen was dat dit er bij in de prijs zat.