Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zelf heb ik een Haflinger, ik hou er van maar kan mij voorstellen dat andere dat niet doen. Hij is ook lomp, heb m alleen niet zelf opgevoed, ben aan het her opvoeden haha! Ik geef meer om de klik die ik heb dan alleen maar om het ras...
.
!

Maar ben heeeeel blij met mijn 2 dravers 
).
Bambolina schreef:Ik weet dat er veel liefhebbers en fokkers op bokt zitten, dus bij voorbaat excuses, is niet mijn bedoeling jullie af te kraken![]()
Maar ik heb helemaal niks met nmprs/amha en het hele gedoe er om heen. Ik vind het echt een beetje de chihuahuas onder de paarden. Dat gemiep met die kleurtjes, hoe ze worden opgetut etc. Ik vind de veulentjes ook echt ontzettend lelijk met die waterhoofden.. en wat kan je er nou eigenlijk mee? Misschien net een klein kindje op zetten of voor een wagentje planten, maar dat kan je met een shet ook en die heb je voor éen tiende van de prijs van een nmprs al!

Mariett schreef:Ik vind veel paarden wel wat hebben.
Behalve die mini's eigenlijk. Ik vind ze veel te klein met te grote hoofden, je kan er bijna niks mee en inderdaad dat hele getut eromheen... Alles weg scheren en overal van dat gladmakende, glanzende spul op.. Haha.
kwita schreef:dat vond ik ook tot schoonzus besloot om falabellas te fokken, toch heeft ze er eentje die ik van karakter echt gaaf vind. zij wat minder een stront eigenwijze hittepetit en tja het werd nogserieus europese kampioen ook dus zo lelijk is die dan weer niet. ik vind gewoon dat beestje zijn karakter het leukste, bij die is geen dag saai.