Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
schaapjuh"]
[quote="Anoukie schreef:Als je dan toch voor de resultaten gaat, dressuurgericht, zou ik daar eerder een paard voor kopen dat er speciaal voor gefokt is.
Anoukie"]
[quote="SplashIsLief schreef:..., maar er word zo negatief gekeken en das eigenlijk niet eerlijk:n, wij moeten super rijden voor het zelfde aantal punten wat iemand met een 'wedstrijdras' met een kl*te proef krijgt
runningkawa"]
[quote="SplashIsLief schreef:ik vin het heel leuk als dat soort paarden wat hoger lopen. Ik heb zelf een dravertje en als je de ring inkomt dan kijkt de jury meestal zo van ow een draver die kan toch geen dressuur> ik ben blij dat ik nu mn wp heb en der daarna nog 2 heb gehaald, maar ik ga nie meer alleen voor dressuur op pad, als het dressuur en springen is ok, maar er word zo negatief gekeken en das eigenlijk niet eerlijk:n, wij moeten super rijden voor het zelfde aantal punten wat iemand met een 'wedstrijdras' met een kl*te proef krijgt
Anoukie"]
[quote="schaapjuh"][quote="Anoukie schreef:Als je dan toch voor de resultaten gaat, dressuurgericht, zou ik daar eerder een paard voor kopen dat er speciaal voor gefokt is.
SplashIsLief"]
[quote="runningkawa"][quote="SplashIsLief schreef:ik vin het heel leuk als dat soort paarden wat hoger lopen. Ik heb zelf een dravertje en als je de ring inkomt dan kijkt de jury meestal zo van ow een draver die kan toch geen dressuur> ik ben blij dat ik nu mn wp heb en der daarna nog 2 heb gehaald, maar ik ga nie meer alleen voor dressuur op pad, als het dressuur en springen is ok, maar er word zo negatief gekeken en das eigenlijk niet eerlijk:n, wij moeten super rijden voor het zelfde aantal punten wat iemand met een 'wedstrijdras' met een kl*te proef krijgt