Shetlander (ingereden) Haflinger (op de manege) Fries (op de manege) KWPN(van mijn moeder) Fjord (van de manege) Arabier (gingen we kijken voor te kopen, helaas niet gekocht) Quater Horse (westernpaard) Tinker (horse event)
En nog veeeeeeel meer vuilnisbakkenrassen en ik denk nog meer rassen die niet in de op kwamen
New forest IJslander Welsh Fries Camargue Haflinger Shetlander (laaang geleden ) Tinker Draver Fell pony Appaloosa Wat grote paarden waarvan ik het ras niet weet en wat vuilnisbakkies en vast nog wel meer maar dat weet ik allemaal niet
Best klein rijtje eigelijk, wil heeel graag nog op een shire rijden vind die zo mooi.
Frankaas
Geplaatst: 28-11-13 20:23
Niet zo'n heel groot lijstje... Shetlander Welsh Cob Welsh K Welsh Mountain New Forest Tinker NRPS En kruizingen (ik rijd op een manege)
Riddles
Geplaatst: 28-11-13 20:24
Andalusier Shetlander (vroeger hoor.. ) Welsh, verschillende secties Fries Tinker Deens warmbloed paard Arabier Fjord Maflinger Ijslander KWPN Nrps Engels volbloed x kwpn ( strandrit, je kunt vast wel begrijpen dat dat mijn snelste strandrit ooit was ) En heel wat overige mengelmoesjes, en vast wel wat meer rassen maarja, ik ben ook geen ster in onthouden van dingen
Sanguine
Geplaatst: 30-11-13 22:58
Fjord, Fries, Haflinger, New Forest, Shetlander, KWPN, Tinker, Arabier en heel wat onbekende rassen. Misschien ben ik een aantal vergeten, maar deze weet ik sowieso nog.