Donna 4000,- Mooie maat, niveau naar leeftijd, zie er geen afstamming bij staan
Treffer 5000/6000 ivm leeftijd, wel mooi op niveau
U2, zo te horen fijn paard, braaf. ivm leeftijd 6000
Eros 4000,- , nog vrij groen wbt africhtingsniveau, nog niks bewezen, maar wel mooie gangen zo aan de foto's te zien

Amigo 5500,-
Winny rond de 4000,- uit conditie door 2 jaar stil staan.
Uguidam 6500,- Mooi paard, mooie gangen
En dan ben ik uiteraard ook wel benieuwd wat jullie van mijn nieuwe aanwinst vinden:
Wanarusa H
Ster en Prok gekeurde merrie van Oramé x Nimmerdor
http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/144052
Ze is in 2003 geboren, dat maakt haar nu dus 9 jaar
Wanarusa is op 3 jarige leeftijd ingemeten op 1.70, maar zal nu rond de 1.72 zijn
Wanarusa is een super braaf paard, erg vriendelijk in de omgang en onder het zadel. Ze past zich aan aan de ruiter die er op zit(afgelopen weekend heeft mijn zus die 10 jaar geleden voor het laatst een ponyrijles heeft gehad nog op haar gereden, ze zet werkelijk geen stap verkeerd, schrikt niet van onbalans van de ruiter en is makkelijk terug te rijden. Mijn instructrice stapt er vervolgens op en dan krijgt ze toch wel wat meer pit, nooit gemeen geen gebok of gesteiger, ze is dan wel mooi voorwaarts). Nuchter, lief en vriendelijk karakter, is niet snel ergens van onder de indruk. Wanneer ze iets wel wat spannend/eng vindt dan kijkt ze er alleen naar. Ze zal er niet vandoor gaan. Kortom; geschikt voor iedere ruiter. Wanarusa heeft 4 veulens gehad. Ze is tussendoor uitgebracht op M-niveau springen en L dressuur.
Ze is op 25 mei 2012 nog klinisch en röntgenologisch goed gekeurd.