[arabier] Aken 27-28 september , Wie !!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Arabendu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 14:35

Paduc schreef:
Maar waar zijn de mensen met de voorstellen voor een aanpassing van de lijn binnen en rondom de AVS.

Die zijn er geweest en wellicht nog, maar worden of geen kans gegeven of monddood gemaakt. Ik zie het AVS als een vastgeroest slot. De sleutel omdraaien gaat niet meer, ook olie heeft geen zin. Er is maar 1 mogelijkheid om die deur weer open te krijgen en dat is door er een geheel nieuw slot in te hangen, maar probeer eerst maar eens dat oude slot eruit te krijgen. Als dat niet lukt dan zul je maar een mooie nieuwe deur moeten maken.

Josje van harte gefeliciteerd en dat is gemeend.
Ik laat nu het hele AVS-gestress weer achter me (ben daar al heeeeel lang namelijk zat van en klaar mee) en ga iets doen wat me altijd vrolijk maakt, nl. van mijn kanjer van een arabier genieten.

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 16:28

Franca"]
[quote="Sabiy schreef:
De mensen die blijven zeuren dat NL het niet goed doet op internationale shows, stop met zeuren en trek je eigen plan. Bepaal je eigen doel en ga ervoor. Als je een rijpaard wilt, prima, lekker doen, niks mis mee. Wil je een topshowpaard, moet je een andere weg inslaan. Zo liggen de feiten nou eenmaal.
Josje

Dat vind ik een prima en nuchtere instelling!
[/quote]

helemaal mee eens

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:36

sphinxje

Citaat:
Eerste belangrijke vraag is, wat willen wij? willen wij een beleid dat er op gericht is om ons binnen 3 jaar weer terug te brengen aan de top? wordt dit door de leden ondersteund? Ik denk als wij dit helder hebben we wel gegadigden kunnen vindem, vergis je niet hoeveel kundige "experts" zich de afgelopen jaren aangeboden hebben om te helpen, echter geen of weinig respons of een dom akkefietje waardoor die persoon weer afhaakte. Indien we dit willen hebben we een "sterk persoon" nodig met een brede rug en weinig respect voor heilige huisjes, en zullen we wel kunnen vinden.

arabenbu
Citaat:
Die zijn er geweest en wellicht nog, maar worden of geen kans gegeven of monddood gemaakt. Ik zie het AVS als een vastgeroest slot. De sleutel omdraaien gaat niet meer, ook olie heeft geen zin. Er is maar 1 mogelijkheid om die deur weer open te krijgen en dat is door er een geheel nieuw slot in te hangen, maar probeer eerst maar eens dat oude slot eruit te krijgen. Als dat niet lukt dan zul je maar een mooie nieuwe deur moeten maken.

het mooiste is natuurlijk dat deze groep (mensen met eigen visie) zich verenigd en dat we dan allemaal over 3 jaar kampioenen hebben! Maar goed waarschijnlijk te mooi om waar te zijn haha Haha! Haha!

Sabiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:15

Keep dreaming.....

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 10:27

hoi,
Wishfull thinking...........????????
gr,sas...