Ik heb een scheiding gemaakt tussen de spullen die ik niet meer (voor een Vlaams Paard) ga gebruiken, zoals hoofdstellen, hulpteugels(
), en nog wat spulletjes, en de spullen die ik eventueel nog wel ga (kunnen) gebruiken. Nu het dilemma: mijn vorige (verzorg)paard was een zwartbruine KWPN merrie. Voor haar had ik alles in het bordeauxrood, met koperen gespen enzo. Alleen, aangezien Vlaamse Paarden vos o.i.d. zijn, denk ik dat die kleur niet zo mooi bij ze staat. Ook wil ik absoluut een mannelijke variant, dus kan bordeaux dan wel?
Is donkerblauw dan niet veel mooier? En koperen gespen of niet? Wat denken jullie?
ik ben een beetje penny...
. Achter staat z'n koor idd ietwat naar voren. Maar dit kan ook nog de leeftijd zijn. Evenwicht en concentratie is nog niet zo best Qoke struikelt ook wel vaker maar dat is puur evenwicht en concentratie. Maar heb je geen vertrouwde hoefsmid die eens mee kan komen kijken. Dan heb je je zekerheid? Zou ik doen denk ik. Maar ik ken de hoefsmid die ik heb ook wel best goed.
Zijn veearts heeft het veulen deze week gezien, en heeft gezegd dat hij niet overkoot staat, maar ik heb op de foto's wel degelijk een overkoot rechts achterbeen staan.
Maarrrr jeeejjjj bijna een eigen paard!!!
Ik merkte dat ik er nog naar zat te zoeken ook.. Echt erg dit...