En toen ging ie eindelijk en toen wilde hij rechtdoor en ik rechts... rararara idd bijna in de bossies
Voor de rest was hij daarna hyperactief en vloog hij af en toe in galop en hij reageerde niet op z'n bit
als ik ho zei en aan zijn teugels 'trok' nou dan dacht meneer; "daaaaaaaag". Maar voor de rest ging het wel. Mijn moeder = blond weet ik sinds vandaag, want zij had dus een heel ander inzicht over die onderdeeltjes, of te wel: Die dingen die ik nu heb (op de wijze van em ma) die helpen voor geen bal. dus ik kon net zogoed zonder broek gaan
Maar ik denk dat er nog wel aan te sleutelen is waardoor het wel goed bevestigd word
Hier zo is een foto van voor de verbouwing en het oude tuig![img]http://www.clubs.nl/ClubsData/132161/incoming/Image20(2).jpg[/img]
En hier de mooiste foto van vandaag (voor meer zie ITP)
Dit vind ik echt zo'n leuke foto!!
Ik ga zo ff bij ITP kijken naar de rest van je foto's
Ik baal daar best wel van, omdat Koos al helemaal luid gillend door de wei rent als de 'grote' paardjes mee zijn met een buitenrit... en dan blijft hij ook gewoon 2 uur lang doorgaan met zijn roep-acties.
Maar ja, morgen ga ik een buitenrit maken samen emt een vriendin, ik neem me digi wel even mee. En natuurlijk ga ik weer met timon voor de kar
) en ze komen a.s. zondag terug, dus ik zal het ff bespreken 
en je kar ziet er super uit !