Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xSOULSISTER schreef:troi schreef:Fries, prachtig om te zien maar zit voor geen meter.. Laatst op 1 een buitenrit gemaakt en ik dacht de eerste paar drafpassen gelanceerd te worden..
Licht denk ik gewoon aan wat je gewend bent!
mariska32 schreef:Juangi schreef:Marwari idd en die paarden met die krulletjesvacht (naam vergeten) allebei te duur, maar zo ontzetten gaaf!
En ach, normaal stond er altijd nog een Iberisch paard op mijn lijstje vanwege de prijs, maar die mag ik nu afstrepen
je bedoeld de curly?
troi schreef:Fries, prachtig om te zien maar zit voor geen meter.. Laatst op 1 een buitenrit gemaakt en ik dacht de eerste paar drafpassen gelanceerd te worden..
Ben quarters gewend, die zitten als een leunstoel..
JoSav schreef:NatasjavE: Om de zoveel tijd komt er eens een (hele) grote langs. Je moet goed zoeken, maar ze zijn er zeker van 1.65-1.70m en ook in goudvalk, goudpalomino, enz. Je zou dan alleen bereid moeten zijn te wachten tot de kans zich voordoet en vaak is het dan ook niet goedkoop. Zo was er twee jaar terug een hengst die als driejarige is gemeten op 1.67m. Hij is kort na aankomst geruind () dus wellicht is hij inmiddels nog groter. Af en toe komt er zo een langs. Sommige fokkers selecteren steeds groter (en anderen juist niet) dus mogelijk dat er over een aantal jaar steeds meer grote Teke zullen zijn. Iets met vraag enzo.
Citaat:Zo, wil je Sagib voor Sinterklaas?![]()
![]()
Of gewoon een die ook zo glimmie is?
Ik zie overigens best wat jij in Gelders ziet!![]()
xSOULSISTER schreef:Mloes schreef:Vind het raar dat mensen zeggen dan PRE's niet geschikt zijn voor dressuur.xSOULSISTER schreef:Een PRE/Andalusier, niet echt geschikt voor de hogere dressuursport maar supermooi.
En helaas ook wat klein.
Er staat dus niet dat ze niet geschikt zijn voor dressuur.