@ Ier_: Ik vind ook dat ze best hoog getaxeerd wordt. Ik zou er persoonlijk niet meer dan 900 euro voor neerleggen. (onregelmatigheid, afstamming, leeftijd, enz.) Denk inderdaad ook niet dat hij er van een handelaar o.i.d. veel voor terug zal krijgen. Het is wel een leuke pony om te zien en als jij een klik hebt met de pony en je hebt er goed over nagedacht, zou je hem gewoon kunnen kopen, maar laat je niet oplichten, probeer af te dingen. Succes ermee!
merel_gomez
Geplaatst: 11-08-07 09:41
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 29-02-24 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt
4 jaar, heel lief, ongeveer 60% arabisch bloed erg leergierig, nieuwschierig en werkt en leert snel wordt momenteel doorgereden, 2 witte voetjes, een kolletje en klinisch goedgekeurd waar zouden jullie hem op taxeren ?
Hoi, zouden jullie mijn pony willen taxeren? ben wel benieuwd
Naam: Goodwill afstamming: Gomel ox Leeftijd: 15 jaar Dressuur: voorheen Z1gerechtigd, nu weer M2 gerechtigd Springen: Z1 90 % verkeersmak (vind alleen trekkers eng, maar doet dan verder niet extreem gek) 100 % betrouwbaar, heel braaf en een super leerpony, en je kunt heerlijk op hem buitenrijden
Cyro: €900,- Kasagrande: €2200,- Mooie pony, maar is zo ver ik lees, nog niet op wedstrijden uitgebracht. Als hij eenmaal wat wedstrijd ervaring en winstpunten heeft zal de prijs hoger worden. Goodwill: €2500,- Het klinkt heel weinig maa rop dit moment zit er absoluut géén handel in oudere pony's. er is veel meer vraag naar 3/4/5 jarige, dus de prijzen van hoger opgeleide pony's zijn ongeveer gelijk aan de prijzen van jonge net aangereden pony's.
Ik zou graag willen weten hoe duur jullie mijn pony taxeren Het is wel een halve NRPS. Alvast bedankt!
Naam: Merlin van Orchid [Max] Kleur: koffievos Leeftijd: 9 [28-04-1998] Hoogte: 1.48 Ouders: Milton x Katja's Ellie Bijzonderheden: Heel braaf, hij is niet uitgebracht op wedstrijden. Maar loopt fijn en kent ook veel oefeningen. Ik heb wel eens met hem 1.05 gesprongen maar kan zeker hoger! Hij is verkeersmak en heel lief buiten!
Share: €900 Panache: €2000 Love Will: €5000 Monique: €1500
En dan nu: Bram van der Meijershoeve Nederlandse Pony met Arabisch bloed Branco Ox X Netron Ox 7 jaar 1.53 EL1 dressuur EB springen Vind crossen erg leuk en is verkeersmak. 200 % betrouwbaar, is goudeerlijk Kan zeker verder komen in de sport.
Misschien een beetje zuinig, ben ook niet erg royaal geweest Maar dit waren mijn gedachten
Omdat ze binnenkort echt op marktplaats gaat verschijnen(Ben er uitgegroeid);
Laila
Naam:Laila. Sportnaam:Laila. Geb.D.D.:16 Oktober 1996.(11) Vader:Onbekend. Moeder:Onbekend. M.V.: Onbekend. Stamboek:NRPS. Hoogte:1.45 Ras:NRPS. Dressuur:Z1(1 keer gestart 2x 3e) Springen:Z(4 parcoursen: 3 keer 1e, alleen progressief foutloos ben erg zenuwachtig) Maar springt met gemak 1.30 parcour.
Titels: 24-02-07: Reserve Indoor kampioen L springen(Groningen) Hulpstamboek Merrie Sportpredikaat
Naam: Caprice Stamboeknaam: Kelly Leeftijd: 15 jaar. Vanaf 1 jan 2008, 16 jaar. Hoogte + kleur: 1.55 m, vos met half witbeen la en bles. Ras: NRPS Sport: all-round sportpony. Dressuur (M1), springen (M) en cross (minimaal L). Verkeersmak (alleen trekkers en vrachtwagens zijn 'eng') en betrouwbaar, maar pittig buiten en bij springen. Vind concoursen erg leuk, werkt graag voor je. Lastige galop, wegens ongelukje tijdens springen jaren geleden. Geen hinder voor ruiter of paard.
mag ik mijn pony hier ook taxeren het is geen n.r.p.s het is een mensel van arabier en nog wat rassen. maar volgens mij is er geen taxatietopic voor vuilnisbakkenras paarden zo ja ik kan hem niet vinden