veulen NRPS 18 dagen oud baccarav van de corijon x di caprio du bois ( veulen is niet te koop )
kyra NRPS merrie 4 jaar net Beleerd d pony 1.48m verkeersmak 1ste veulen geschonken ( merrie ) Mooie zeuvere gangen vader baccarav van de corijon is overgens te koop
Naam: Early Girl Leeftijd: 9 Stokmaat: 153-155 Wedstrijden: paar B wedstrijdjes en Fnrs proef maar kan veel meer.
Ze is een goede springer springt los met gemak over 1.30 en onder het zadel is haar record 1.20 wat ze met veel ruimte sprong. In dressuur is ze op B/L niveau maar ze gaat snel vooruit en kan veel meer.
Hier springt ze los over de 1.20
Laatst bijgewerkt door peerdenlover op 17-07-07 09:35, in het totaal 1 keer bewerkt
merel_gomez
Geplaatst: 17-07-07 09:35
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 29-02-24 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zet hier ook even een berichtje neer wat betreft het paard wat ik wil gaan kopen. De VP voor haar was €1200,- Dit was voor we naar de DA moesten voor haar onregelmatigheid. Conclusie; paard heeft te korte zolen & moest hiervoor voor op IJzers, mocht dit niet helpen dan benen in het gips. Nu is de man waarvan ik haar wil kopen een boer, als het bij boeren om geld gaat zijn ze uiteraard niet onhandig.
Even wat over Sher; paard wat moeilijk is in de omgang, eerder heeft ze hoofdklachten gehad waarvan dierenartsen niet konden zeggen wat het was, hiervoor heeft ze aspirines gehad & zoals het gekomen was is het ook weer gegaan. Gevoelige zolen waardoor ze dus verplicht voor op ijzers moet. Verzekeren is niet meer mogelijk in verband met haar leeftijd, spullen zitten niet bij de vraagprijs inbegrepen. Ze heeft geen bijzondere afstamming & zal moeilijk verkoopbaar zijn aan eventuele andere particulieren in verband met haar moeilijke karakter. Handelaar + slager zal er ook veel minder door geven dan wat haar vraagprijs is. Ook is ze niet op tijd / regelmatig geent. Wel ziet ze er erg mooi uit [alhoewel dat natuurlijk niet bepalend zou moeten zijn voor de verkoopprijs vind ik..] Overigens is dit jaar geprobeerd haar te dekken maar wou ze niet drachtig worden. Ze kan een aardige B/L proef dressuur lopen & springen doet ze goed als ze daar zin in heeft [laatste keer wou ze absoluut niet meer; mogelijk door pijn in d'r hoeven / zolen]. Buitenrijden is hetgeen wat we eigenlijk vooral doen in combinatie met wandelen.
Nu is mijn vraag; wat zouden jullie voor haar geven?
Stamboeknaam; Rimrock (nog). Naam; A Touch Of Romance. v. Riki's Shabri (v. Veteran). Leeftijd; 3. Stokmaat; meet momenteel 1,55 meter. Niveau; wordt momenteel doorgereden. (Ben niet degene die erop zit ). Sorry voor onduidelijke foto.
Niet dat ik hem verkoop, maar wil weleens weten wat jullie voor hem zouden geven.
merel_gomez
Geplaatst: 21-07-07 22:16
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 29-02-24 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Wow, wat een prijzen voor Sherry. Dit krijg je er nevernooitniet voor! VP stond zelfs op 1200, laat staan dat er na het feit dat ze onregelmatig loopt etc nog 2000 voor te vragen valt, ze wordt nl afgekeurd op de benen. Vraag me af of jullie mijn verhaaltje erbij wel hebben gelezen. Want dit is ze bij lange na niet waard.
@ Ilzjuh; denk dat je hier toch wel gauw zo'n 2500 voor moet kunnen krijgen, jonge pony die er leuk uit ziet & die ik zeker aardig vind lopen!
Rana Heeft papieren 9 jaar oud 147 m. hoog Merrie Zonder ruiter springt ze met gemak 1,40 heeft ook veel gespronge ook wedstrijden maar niet met mij. Weet haar niveau ook niet. Ik rij nu dresuur met haar, alleen ook nóg geen wedstrijden.
Ik heb de gene die zelf ook getaxateerd hebben ook even gedaan, als ik iemand vergeten ben, sorry, zeg het even en ik doe jou ook nog! cowgriltjuh: 3500 ronnie25: 1900 Ilzjuh: 2500 jamiee: 1500