Ik ben tot uw dienst

Heb toch vakantie
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rosecroft6 schreef:ja die heb ik ken je die?
KindnessM schreef:en is het me hier toch lekker weer kan k niet rijden...
heb in me vinger gesneden met een nieuw mes, overdrijf ik niet hij is tot de helft van me vinger gekomen!!! auw...
@radnah2: gelukkig dat het beter gaat!!!
ik ga binnen kort mn oude verzorgpony Eros weer rijden, aangezien ik me wat te groot voelde voor hem durfde ik het niet meer aan om buitenritten te maken met hem... maar nu hebben we een bak dus ga ik t weer oppakke! vind het wel vet gaaf hoor...
wkoekoek schreef:De zoekfunctie is terug en die heeft prom gevonden :p Leuk dat Rain weer gaat kwalificeren! Toevallig de 20e of 27e maart?
wkoekoek schreef:De zoekfunctie is terug en die heeft prom gevonden :p Leuk dat Rain weer gaat kwalificeren! Toevallig de 20e of 27e maart?
escadron schreef:Vraagje, bent even kwijt, is hier nou iemand die U o me Abba heeft of niet! Zoniet dan heb ik mijn zwager blij gemaakt met een dooie mus, want ik dacht dat iemand zei dat ie dat paard nu had!Mijn zus zei dat U o me Abba Dion zijn grote vriend was!
escadron schreef:Oh heeft ie em dan!?? Hoiiiiiiiii Wendy!!!!!!
promptertje schreef:Ilse, zie ik nou op de foto's van Racer dat je verhuisd bent? Waar sta je nu?
escadron schreef:Hoi Haagse Meid! Nee hij heeft niet bij ons gestaan maar mijn zwager, Dion Tesselaar, heeft bij Jos Oorthuijsen gewerkt en U O Me Abba was zijn grote vriend en hij reed em ook vaak. Maar je weet niet waar die nu is dus......jammer....
Ilse schreef:Stal Ten Hagen, schuin tegenover Duindigt