Dravers zijn cool!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Haagsemeid

Re: Dravers zijn cool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 17:19

Nou mer is terug, Ilse als je je een keer verveelt en je gaat naar Racer.
Ik ben tot uw dienst Knipoog
Heb toch vakantie

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 18:16

zo dan zal het zeker druk zijn geweest vandaag de 1ste dag weer open.
met koninginnen dag heb ik proef op de franse draver van de manege. je moet verkleed met het thema sprookje. dus als iemand nog ideeen heeft. ik mag de proef zelf verzinnen. ook met springen erbij Cool

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:10

rosecroft6 schreef:
ja die heb ik ken je die?

Die heb ik wel zien koersen, ja. Komt die niet van Rosalie Janssen/Luit de Vries?

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:45

rosecroft6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 10:54

Niet dat ik weet ik heb haar bij stal des amis vandaan bij van leeuwen.

Fokker is de nijs

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 12:56

Rosecroft heb ik ook vaak zien lopen,was een nogal druk paardje als ik het mij goed herinner Lachen .

Trouwens,mijn internet is dood,vandaar dat ik ook niets meer had laten horen over de hengstenshow wen Bloos !

Ik ga waarschijnlijk wel naar de volgende hengstenshow op Wolvega(6 maart dacht ik ? )

Soulmate moet vanavond lopen maar ik kan niet mee omdat ik tot laat op school zit.

En druk op Duindigt? Don't think so Slapen .....jammer hoor,maar zal ook wel komen omdat het erg koud was Clown

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 13:21

en is het me hier toch lekker weer kan k niet rijden...
heb in me vinger gesneden met een nieuw mes, overdrijf ik niet hij is tot de helft van me vinger gekomen!!! auw...

@radnah2: gelukkig dat het beter gaat!!!

ik ga binnen kort mn oude verzorgpony Eros weer rijden, aangezien ik me wat te groot voelde voor hem durfde ik het niet meer aan om buitenritten te maken met hem... maar nu hebben we een bak dus ga ik t weer oppakke! vind het wel vet gaaf hoor...

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 15:57

KindnessM schreef:
en is het me hier toch lekker weer kan k niet rijden...
heb in me vinger gesneden met een nieuw mes, overdrijf ik niet hij is tot de helft van me vinger gekomen!!! auw...

@radnah2: gelukkig dat het beter gaat!!!

ik ga binnen kort mn oude verzorgpony Eros weer rijden, aangezien ik me wat te groot voelde voor hem durfde ik het niet meer aan om buitenritten te maken met hem... maar nu hebben we een bak dus ga ik t weer oppakke! vind het wel vet gaaf hoor...

Ja gelukkig gaat alles op het laatste moment toch weer goed. Heb nou ook een bijrijdster die Liberty komt verzorgen als ik op schapenstage ga en daarna natuurlijk ook Knipoog Dus op naar de schapenstage Tong uitsteken

rosecroft6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 17:35

Ja het is best een druk paardej maar wel heel lief hoor

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 22:47

Hoi hoi, na een paar maanden boktloos ook weer terug Haha!. Rain gaat over een paar weken kwalificeren, eens kijken wat dit seizoen brengt Lachen.

Ilse, zie ik nou op de foto's van Racer dat je verhuisd bent Lachen ? Waar sta je nu?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 22:50

De zoekfunctie is terug en die heeft prom gevonden :p Leuk dat Rain weer gaat kwalificeren! Toevallig de 20e of 27e maart?

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 23:12

wkoekoek schreef:
De zoekfunctie is terug en die heeft prom gevonden :p Leuk dat Rain weer gaat kwalificeren! Toevallig de 20e of 27e maart?

jaaaaaaaa! whoehoe! Eindelijk! Haha! Tong uitsteken Ik irriteerde me al mateloos dat ie weg was. Maar hij is weer terug! Yiepie! (oke overdrijven is ook een vak apart Tong uitsteken)

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 23:14

wkoekoek schreef:

Weten we nog niet Wendy, a.s. zondag nemen we hem mee naar Duindigt om te kijken hoever hij momenteel is, en dan beslissen we. Ben jij er dan die data? Want als dat zo is, dan kom ik sowieso even naar de koers hoor, met of zonder Rain, ik wil je nou wel eens ontmoeten Lachen.

Malkesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 23:15

Vraagje, bent even kwijt, is hier nou iemand die U o me Abba heeft of niet! Zoniet dan heb ik mijn zwager blij gemaakt met een dooie mus, want ik dacht dat iemand zei dat ie dat paard nu had!Mijn zus zei dat U o me Abba Dion zijn grote vriend was!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 23:18

ik ben er inderdaad beide dagen. De 20e om alles met de dravers in mn kop te stampen, de 27e om de renbriefjes te snappen (1e keer rennen). Als het een beetje mee zit komt TTP van de zomer ook nog een keer op Duindigt lopen Haha!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 23:19

escadron schreef:
Vraagje, bent even kwijt, is hier nou iemand die U o me Abba heeft of niet! Zoniet dan heb ik mijn zwager blij gemaakt met een dooie mus, want ik dacht dat iemand zei dat ie dat paard nu had!Mijn zus zei dat U o me Abba Dion zijn grote vriend was!

Moet je bij Haagsemeid zijn Knipoog

Malkesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 23:25

Oh heeft ie em dan!?? Hoiiiiiiiii Wendy!!!!!! Haha!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 10:26

escadron schreef:
Oh heeft ie em dan!?? Hoiiiiiiiii Wendy!!!!!! Haha!

Nee ikke heb hem niet, hij heeft bij Gaby gestaan en ik vroeg me af of iemand nog foto's had van um.

Hoezo? Heeftie ook bij jullie gestaan dan?

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 14:56

promptertje schreef:
Ilse, zie ik nou op de foto's van Racer dat je verhuisd bent Lachen ? Waar sta je nu?

Stal Ten Hagen, schuin tegenover Duindigt Haha!

Malkesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 16:37

Hoi Haagse Meid! Nee hij heeft niet bij ons gestaan maar mijn zwager, Dion Tesselaar, heeft bij Jos Oorthuijsen gewerkt en U O Me Abba was zijn grote vriend en hij reed em ook vaak. Maar je weet niet waar die nu is dus......jammer....

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 18:02

escadron schreef:
Hoi Haagse Meid! Nee hij heeft niet bij ons gestaan maar mijn zwager, Dion Tesselaar, heeft bij Jos Oorthuijsen gewerkt en U O Me Abba was zijn grote vriend en hij reed em ook vaak. Maar je weet niet waar die nu is dus......jammer....

Volgens mij istie dood had ik een keer gehoord.
Moet je eens aan je zwager vragen of hij Gaby de Jong kent, vast wel Lachen werkte ook bij Jos.
Zij heeft ook abba gehad

Malkesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 20:13

Nou dat is jammer zeg dat ie niet meer leeft!! Zal em eens vragen of Dion Gaby kent!

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 22:37

Ik heb Sjeek Spier's stamboom ingevuld op allbreedpedigree. Maar nu zou ik het leuk vinden om nog wat extra foto's toe te voegen. Vooral van de laatste generaties kan ik weinig tot niets vinden. Wie zou mij kunnen helpen aan (redelijk) mooie foto's van paarden uit Sjeek's stam? Het liefst standfoto's. Voor degene die iets heeft, alvast heel erg bedankt!!! Haha!

Stamboom Sjeek Spier

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:56

Ilse schreef:
Stal Ten Hagen, schuin tegenover Duindigt Haha!

Ken ik niet, maar het ziet er wel leuk uit zo op de foto's. Waarom ben je verhuisd? (mag ook per PB)

Zondag gaan de koersen niet door, dus gaan we Rain gewoon maar even werken.

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 13:32

Weet iemand wie er mee doen aan kortebaan scheveningen?
Heb al gezocht maar kan niks vinden (denk sowieso dat het niet door gaat maar das een ander verhaal)