Wat super Avalon dat je al op Loki hebt gezeten en dat hij zo relaxed was, super zeg! Wat zal dat je een goed gevoel geven!
Och Belinda, wat sneu voor Kaiyo, dat is ook schrikken zeg! Maar gelukkig gaat het alweer de goede kant op!
Nikki: Ik ben benieuwd naar je konik, is er al meer bekend over het onderhandelen? Weet je al zeker of je de konik aan gaat schaffen?
Met Pumbaa gaat het goed, hij moet nog steeds erg wennen aan de nieuwe situatie en is geen vriendjes met Nero (mijn nieuwe fell pony). Die is erg dominant en Pumbaa laat hem steeds wegjagen, dat is dus heel sneu en er zijn momenten geweest dat ik echt voor Pumbaa op ben gekomen. Normaal gesproken zou ik me er niet mee bemoeien, maar dit is gewoon echt erg sneu. Pumbaa is zo'n softie, arm ding. We zijn nog lekker veel aan het spelen samen en het gaat heel erg goed! Ik heb laatst weer een filmpje gemaakt, zal ik zo even plaatsen. Hij doet het zo goed! Ik ben zo trots op dat mannetje. Ondanks dat we vorig jaar niet veel hebben kunnen doen vanwege zijn blessure en later mijn eigen blessure zijn we toch alweer veel verder gekomen samen, tis een toppertje. Op het filmpje kun je zien dat we in vrijheid trainen, dus geen touwhalster, leadrope e.d. Daar heb ik zoooo lang op getraind en nu sinds een tijdje gaat het heel goed.

Mijn nieuwe pony is toch veel banger en onzekerder dan ik verwacht had, dus er is een hoop werk aan de winkel. Maar dat is ook wel weer een uitdaging. Ik ben meteen begonnen met bitloos en boomloos rijden en uiteraard grondwerk, alles op basis van Parelli. Hij vind het bitloze rijden nog maar raar, maar is erg braaf verder. Wel erg sterk, maar dat wordt op een gegeven moment ook wel minder als hij gevoeliger op druk wordt. Ik zal zo ook even een fotootje zoals beloofd van Nero plaatsen, tis echt een lieverd en een heerlijke knuffel.
Hier alvast het filmpje van Pumbaa: