Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Desi_2409 schreef:Ze krijgen wel hooi, maar het verschilt per stal hoe dat geregeld wordt. Op de meeste stallen doet de ground staff dat, maar bij bijvoorbeeld Andrew Balding zijn de ruiters daar verantwoordelijk voor. Krachtvoer krijgen ze meestal niet van de ruiters, maar van de head staff, alleen Charlie Fellowes doet dat dus iets anders.Leuk die filmpjes Mkango. Krijgen de paarden verder geen hooi? En wat was het nu voor krachtvoer wat ze kregen?
kyrkelover schreef:@Katyatje, staat hij met het been wel gewoon buiten. Op stal zwelt zoiets altijd op.
Hier standaard zalf en vetraps etc oo stal liggen. Bij zo'n wondjes doe ik dus direct met hibi-scrub schoonmaken. Honingzalf er op en indien nodig een verband er om. Dit iedere dag en/of om de dag even doen. Is het heel erg dan heb ik ook nog wel antibiotica en pijnstillers op voorraad. Maar dat geef ik echt als laatste iets. Voor de rest mooi MINIMAAL 6 uur per dag buiten zodat vocht en viezigheid etc er uit gelopen kan worden.
Desi_2409 schreef:Wat een bijzonder zadel Sintara! is dit speciaal voor endurance?
Sintara schreef:Wat een gave kleuren.Mel voelde zich vandaag alweer een stuk beter. Beentjes waren ook dun, dus ze mocht voor het eerst bitloos. Ging best goed!
[ [url=m/kch05y.jpg]Afbeelding[/url] ]
En in het geheel. Ze had geen zin in een standfoto geloof ik![]()
[ [url=m/Twz311.jpg]Afbeelding[/url] ]
Avalanche schreef:Hmmm ik zou het iets wat versimpelen.
Stap 1: hooi.
Stap 2: goede brok of muesli. Dan zit je sowieso al aan al je vitaminen en mineralen.
Stap 3: FibreBeet of een andere ruwvoer slobber.