Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Change3x schreef:Super!! Easter is echt een ideale pony vind ik!
Bosco vandaag in heerlijke (not) omstandigheden gereden, het liep weer eens heel erg uit wat betekende dat hij al dood was voordat hij de proef in moest + spanning = niet meer op mijn been reageren. Heb me er redelijk mee weten te redden, niet ideaal kunnen rijden en ook niks echt af kunnen werken maar desondanks dat zijn de eerste 2wp in de L1 binnenEn beide jury's vonden hem een erg leuke pony! (Maar dat wist ik natuurlijk al
![]()
)
Marrit13 schreef:Wat een mooie witte merrie zeg!Spierwit is zo sprookjesachtig. Net als het paard van Gandalf in Lord of the Rings (ja, fan hier
)
Gefeliciteerd met je punten Change! Kun je nagaan wat jullie straks rijden als het allemaal bevestigd is!
Ik heb een heerlijk, gezellig dagje gehad; ben bij Eline wezen kijken! Was súper weer en kende de locatie al (mooi!). Paar mooie foto's kunnen schieten, die volgen nog. Lampje uit hier, ben op de fiets geweest (ruim 25 km) daarna hele stal leeggeschept en vanavond zelf gereden op Lloyd.
En weer súperbraaf!! Mn vriend was mee met toestel, moet ze nog uploaden dus ff vanaf schermpje (niveau nul, maar ik ben al trots op mezelf dat ik het toch doe ondanks die rottige angst. Was na 10 min redelijk weg gelukkig!)
[ [url=m/AsMTHl.jpg]Afbeelding[/url] ]
SkyMarian schreef:Kunnen wel een keer samen gaan Marrit. Wilde vandaag al gaan kijken, maar had een logeetje.
SkyMarian schreef:Eline/ Marrit zijn er al plaatjes om te delen?![]()
Iemand hier nog meegedaan aan de crossles vandaag?
zeeschildpad schreef:Jammer genoeg kon mijn dochter en paddy vandaag niet mee doen met de crossles, ze hadden vandaag de eerste selectie voor de regiokampioenschappen
ondanks dat we bewust kozen voor proeven met foutjes (een luxe probleem qua winstpunten)
werden ze derde met 188 en eerste met 198
nu nog 1 selectie wedstrijd mee rijden om geselecteerd te worden en dan op naar het ONCK
Na de regio gaan ze M2 starten
Eline, leuk dat je zaterdag ook komt