Ik meld me weer
Kaiyo ligt in de lappenmand, meneer is in het glas gestapt en heeft nu nageltred (wondje waar het glas in zat is gaan ontsteken), met als gevolg dat hij vandaag aan het hinkelen was op 3 benen
. Gelijk DA erbij, heeft het sneetje wat meer open gesneden, kwam wat pus uit, hierna liep hij gelijk veel beter! Vervolgens ingepakt met natte watten en betadine scrub. Morgen moet ik dit weer vervangen en overmorgen droog verband met watten. We hebben een stukje van de schuilstal afgezet waar hij droog kan staan, mocht hij de hoefzak af doen. Hopelijk laat hij de zak heel en blijft hij netjes in het afgesloten gedeelte. Hij is ondanks zijn kreupelheid nog erg bijdehand
. Hopelijk is hij snel weer genezen.
Avalon wat leuk dat het goed ging met erop stappen en zitten, super!
. Kaiyo heb ik een barefoot liggen, maar moet ook wel zeggen dat hij vrij groot is voor een konik. De barefoot vind ik wel wat lang aan de achterkant. In de bak rij ik vaak zonder zadel, en sinds kort met een schapenvachtje! Heel zacht en fijn
Ben benieuwd naar de konik merrie Nikki! Misschien heb ik eroverheen gelezen hoor, maar hoe oud is ze, en komt ze uit een van de gebieden?