Heranda schreef:Ja geoefend wel, maar het ligt vaak ook aan Herman z'n dressuurbui
T zal vast wel lukken toch

zal voor je duimen,
hoelaat meot je starten?
of heb ik daar overheen gelezen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yoline schreef:Vertel eens wat meer over ze
Creamer schreef:hihi alrighty then.
Fjordy nr1 is Tyrone (Ty). Ty is een hengst van 8 jaar. Wij hebben heb nu 3 jaar. Voornamelijk rijden we recreatief. Voor een fjord is ie best fel. Crossen en springen vind hij heel leuk en een buurmeisje rijd er wat dressuur mee. Ze gaat in de zomer B starten. Verder is het echt een bravert en heeft hij helemaal geen hengsten trucjes. Hij kan soms wel heel vervelend naar de andere zijn als er merries langs komen.
Fjordy nr2 is Nano. Nano is een ruin van ruim 3. Wij hebben hem een jaartje geleden gekocht van de dierenbescherming. Hij is verwaarloosd en mishandeld geweest. Hij was vreselijk mager en had allemaal wonden aan zn benen... Heel sneu. Gelukkig hebben we hem 100% op weten te lappen en we zijn hem nu aan het inrijden. Het is een heerlijk beesie en een stuk rustiger en geduldiger als Ty. Springen moet hij niets van hebben (alleen nog maar vrij laten springen hoor) en je kan er na een week weilandarrest gerust mee over de weg, niets aan de hand. Ik trek voornamelijk met Nano op en mn vriend rijdt Ty. Beide hebben ze geen papieren, maar dat vind ik verder helemaal niet belangerijk.
Het is een geweldig stel samen