Misschien handig om eerst de OP te lezen voordat je wat post Daarnaast moet je ook eerst andere paarden taxeren, ook dat staat in de beginpost.
anonymous1
Geplaatst: 28-01-11 15:55
Chili Pepper: Stokmaat?? gekeurd??? tussen de 4000 en de 5500 Chanel: gekeurd?? Degelijk paard. Karakter? Ze heeft wedstrijd ervaring en oogt braaf. Ook rond de 5000 euro Foxy: leuk veule maar heb echt geen idee wat veulens opbrengen momenteel. 2000-3000 Willen: leuke allrounder. gekeurd?? 4000-4500 Bardolino: mooie maat/afstamming/niveau/ en goed gekeurd. Tussen de 8000 en 10.000 Vailant: wat klein. Gekeurd??? Had qua niveaunet wat meer bevestigid mogen zijn om een hogere prijs te kunnen krijgen. rond de 7000
Ik hoop dat ik niemand tegen het hoofd stoot. Het is natuurlijk ook moelijk te zeggen van zo'n fototje en weinig info.
Nu hier die van mij
Belle (merrie) Flemmingh X Junior STV Moeder (elite/pref) Geboren: 2006 Stokmaat 1.71 Niveau: L1 met winst pakt schouderbinnenwaarts/keertwending/achterwaarts allemaal makkelijk op. Enkele malen mee geweest op wedstrijd. Trailer/verkeersmak. Braaf paard met de nodige looplust, wil graag voor je werken. Vorig jaar klinisch en rontgenologisch goeg gekeurd voor de sport.
Belle: €6000 Uitleg: Leuk paard, jammer dat het nog geen predikaten heeft.
_Priscilla
Geplaatst: 30-01-11 21:48
Chanel - €4.500,- Chilli Pepper - €5.000,- Belle - €6.000,- Ik ben niet zo goed in het schatten...
Verafony merrie net 8 jaar L2 dresuur( heeft M gelopen in training) 1.70 v. Ronaldo v.m. Ahorn Paard is voornamelijk dresuur gereden , maar heeft ook veel springvermogen. trailermak en gemakkelijk in omgang. geen gebreken. redelijk verkeersmak alleen, met een andere paard erbij helemaal verkeersmak. Heeft wel een ruiter nodig die haar aanpakt als je meer van haar wil vragen. braaf op wedstrijd.
@Aspero: Hoe groot is hij? Mooi op niveau voor zijn leeftijd. Schat hem op €5000 euro, maar pin me er niet op vast
kimmie88
Geplaatst: 08-02-11 00:00
Na een jaar nogmaals proberen Na heel veel ellende zijn we sinds een kleine 2 weken weer op de goede weg
Extra info: Naam: Angel (officieel Argentina M) Afstamming: Kreatorxx X Profit Geboren: 26-04-2005 Schofthoogte: 1.67 Niveau: Officieel nog niet gestart.. Nu ongeveer B waardig??? HAW met foto's van afgelopen zaterdag [RT-HAW] Angh voor de 2de keer op bokt @ dressuur in de storm
Geplaatst: 22-02-11 16:34
Deze prijzen zou ik als nette vraagprijs verwachten. Maar vragen is 1 en het er voor krijgen is 2 natuurlijk
pag 67 Risico_T / Ability € 6000,- jong, braaf met springen. Basic_ / Bardolino € 7.000,- mooie maat/verschijning gewilde bloedlijn. Basic_ / Valiant S € 8.000,- nette leeftijd / niveau verhouding. Danique1990 / Willem € 5.500,- mocht hoger geklasseerd zijn voor leeftijd Beber / Foxy 3.500,- leuke kleur. Volle broer van moeder ggk bij AES volgens paardenfokken.nl. Skip_bo / Chanel € 4.500,- leuk jong paard. Weinig info verder. Mo0wtjee / Chilli peper € 4.500,- leuk jong paard beetje weinig info verder.
pag 68 anonymous / Belle € 7.000 mooie maat / reeds wedstrijdervaring in training al wat verder. prisillahip / verafony € 5.500,- mocht hoger geklasseerd zijn voor leeftijd. mehorserex / aspero € 4.500,- leuk jong paard verder weinig info kimmie88 / angel € 4.000,- zodra wedstrijdervaring wel meer waard.
te taxeren paard; Tyriada Stamboek merrie van Kroongraaf x Ahoy Hoogst behaald door paard Z2 dressuur en M springen stokmaat 1,68 M en wordt dit jaar 11 Wissels bevestigd. En pakt een beginnend pirouette ook op. Springen is meer haar ding. Maar door angst ruiter niet verder gegaan. Zeer stabiel paard voor mee op wedstrijden. Niet eenkennig onder het zadel. Geen knuffelpaard. Doet onder het zadel alles voor je. Voor zover je het kun zeggen van een levend dier, bomproef. Ook op buitenrit. Vanaf 7 maand in ons bezit. Op 8 jarige leeftijd klinisch en röntgenlogisch goedgekeurd voor de sport. Op 9 jarige leeftijd een veulen gehad van Tygo.
Tyriada: Mooie sport prestaties, mooie leeftijd en afstamming Ik schat op 10000 euro. Maar zoals ik al eerder zei, ben er geen held in, dus sorry als er beledigt wordt
Tyriada: Leuk paard, mooie prestaties naar leeftijd. Schat haar op 9.500 euro. Angel: Door omstandigheden nog weinig bereikt, wel mooie maat. 3.500 euro. Aspero: Leuke afstamming, wedstrijdervaring. Ik schat haar 5.500 euro.
Jeanneee_
Geplaatst: 24-02-11 12:37
Ben benieuwd hoe jullie mijn Vos schatten
Naam: Adagio Leeftijd: 6 jaar (30-03-2005) Stokmaat: 1.81m Afstamming: Oscar x Apollonios x Pretendent Sportprestaties: L2+9 dressuur
Adagio is een leuke werkwillige ruin, zowel klinisch als röntgenologisch goedgekeurd voor de sport. Paard met zeer ruime gangen, sterke draf die vrijwel altijd 8'en scoort en erg fijn karakter. Mede door zijn enorme hoogte doen we het rustig aan met trainen.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kwpn'er vinden .
Annie C. Troje x Ojee (eigen fok), vader van Troje is Calvados. 1,75m 6 jaar (08-04-2005) L1 + 7
Annie is gefokt voor het springen, maar ook de dressuur pakt ze erg goed op. Ze is erg werklustig, voorwaarts, achtief aan het been en licht en soepel in haar mond en lichaam. Ik heb in 3 wedstrijden 7 winstpunten bij elkaar gereden, ze is op wedstrijd erg braaf en ze vind het vooral ook super leuk. Thuis springen we op ongeveer L/M niveau en van de zomer ga ik haar ook in het springen uitbrengen op wedstrijd. Annie is braaf op stal, met rijden, op de weg, in het land en op ander terrein. Ze loopt zo de trailer op en ze heeft geen gebreken. Ik heb haar nu bijna een jaar.
Tyriada (sunny44) : 11.000 Adagia (Jeanneee_) : 7.500 Met wat meer prestaties zal de prijs wel omhoog schieten Annie C. (DewiRox) : 4.500
_Christine
Geplaatst: 06-03-11 21:16
Dan mijn paard.
Naam : Action Z Afstamming: Special D x Havel Geslacht: Ruin Leeftijd: 5,5 jaar oud Hoogte: Rond de 1.72 m Sportprestatie: M1 met winst Action is een enorm werkwillig paard met veel aanleg voor de hoge dressuur. Beschikt over 3 zeer goede gangen. Hij is een enorme knuffelkont en 100% betrouwbaar. Daarentegen wel pittig, maar dat is fijn om te zetten in positieve energie. Hij is vrachtwagen en trailermak. Braaf in het bos en op vreemd terrein. Tweemaal klinisch en röntgenlogisch goedgekeurd.
Een echte eye-catcher, met een gouden karakter en veel potentie voor het ZZ-licht en hoger.
Meer foto's > zie profiel
Elbrich
Geplaatst: 06-03-11 21:32
De A'tjes: Angel: €6000 (nog niet hoog qua wedstrijdniveau) Adagio: €9000 (wat een groot paard, hij heeft een mooie sterke achterhand en goede wedstrijdprestaties) Annie C: €7000 Action Z: €10.000 (mooi paard!)
Tyriada: 10.500 euro, zeer mooi paard, goed op niveau en nog prima leeftijd! Adagio: 6500, nog niet heel erg hoog op niveau maar denk als je wat hoger komt dat de prijs dan ook wat omhoog gaat. Voorderest erg mooi paard Annie: 5500 Action: 9500, onwijs gaaf paard!
Nu mijn paard: Tjetlin *Merrie *10 jaar *1.70 meter groot *Ontzettend lief en aanhankelijk *Niet het makkelijkste paard onder het zadel, maar begint nu steeds beter te worden *Pas ongeveer anderhalve maand in mijn bezit *M2 + winstpunten gelopen *Stamboek: van de hengst Flemmingh *Zeer ruime stap, en een hele fijne draf, galop normaal. *Zeker potentie voor hoger