Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik word daar helemaal kriegel van!
Dat komt omdat ik van kleins afaan op de manege al met slome fjorden te maken had.

En ze lijken steeds jonger te worden..

idd
Anoniem schreef:Hier ook een snelle fjord. Hij was me jarenlang te snel, ging echt racen als hij in de galop ging. Hij kon niet tegen zijn verlies en liet dus echt nooit een ander paard harder gaan dan hem, maakt hem niet uit hoe groot die was. Van 0 tot 50 in 2 seconden![]()
Nu luistert hij ietsje beter en gedraagt hij zich. Maar op speciale afgesproken race-plekjes weet hij het precies... dan ga ik in de beugels staan en roep ik JA!! en dan gaaaaaaaaaat hij
Dat draven ken ik ook, die van mij kan ook loeihard draven
en hij is al 22 jaar oud hè!

Anoniem schreef:Zoek maar eens op bokt of google hoeveel fjorden er aan de kletter gaan. En de meest voorkomende reden dat een fjord wordt verkocht is omdat ze hem niet aan kunnen. Het zijn meestal helemaal geen geschikte kinderpony's en ze hebben vaak een consequente ruiter nodig. Wat dat betreft vind ik de meeste fjorden idd geen slome doetjes.
Maar kwpnners heb ik op de manege net zo afgestompt zien lopen als sommige fjorden.