Dravers zijn cool!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Haagsemeid

Re: Dravers zijn cool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 19:46

Kun je ook doen Haha!
Spreek hem van het weekend pas...

Maar goed dat ik even vertelde dat je de 22e komt, Barry wist de data al niet meer Haha!

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 19:49

hey kwam toevallig op dit topic! heb sinds kort ook een draver komt net van de baan heeft een rare ingevallen zijkant omdat ze met koersen tegen ene auto is geklapt is er misschien iemand die daar meer over weet of er en foto van heeft? er zijn namelijk foto's van gemaakt weet ik Haha!
en ze heeft op dit moment trouwens droes Verdrietig

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 19:52

oh sorry ben de naam vergeten }> Surprise victory

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 19:56

Brammetje16 schreef:

Dat was best een leuk paardje als koerspaard geloof ik! Ik weet nog wel dat ze Sweet Surprise klopte voor het eerste geld op Groningen. Is die klap die ze gemaakt heeft ook de reden dat haar koerscarriere voorbij is? Heb je misschien foto's van die zijkant?

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:28

Haagsemeid: Loop jij bij Barry of is dat weer een andere Barry?

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:46

Jaja, Racer heeft iets nieuws, staken! Tenminste, als ik in de buitenbak rijd dan, naast de buitenbak is nl. een paddock met hangbuikzwijnen, en mooi niet dat hij daar in de buurt komt Clown .

Hier de foto's:
viewtopic.php?f=10&t=371574

Diknek Lovers

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 22:39

Afbeelding

Degene die 2e ligt is Surprise Victory. Sorry dat de foto zo ondeuidelijk is

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 22:46

Surprise is trouwens ook van nevele Impulse, net als die van Ruitje

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 23:17

Ik zat op de tribune toen jouw paard tegen de jurybus aanliep,was geen prettig gezicht!Foto's heb ik er niet van gemaakt maar ik weet wel dat ze in het boekje stonden,misschien kan je ze nog nabestellen?

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 23:35

weet je nog wanneer dat ongeveer was? dan zoek ik het ff op

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 11:22

Mackie schreef:
Brammetje16 schreef:

Dat was best een leuk paardje als koerspaard geloof ik! Ik weet nog wel dat ze Sweet Surprise klopte voor het eerste geld op Groningen. Is die klap die ze gemaakt heeft ook de reden dat haar koerscarriere voorbij is? Heb je misschien foto's van die zijkant?

Ja dat weet ik nou niet zeker Verward foto's van de zijkant maak ik straks wle even t lijkt als of het bot is maar de gene waar ze staat zegt dat het een spier is die omhoog is gegaan en waar kraak been om heen is gegroeid

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 11:32

ruitje schreef:
Ik zat op de tribune toen jouw paard tegen de jurybus aanliep,was geen prettig gezicht!Foto's heb ik er niet van gemaakt maar ik weet wel dat ze in het boekje stonden,misschien kan je ze nog nabestellen?

ja dat ze in het boekje sotnden wist ik maar welk boekej oid? het paard dat op hol sloeg heeft surprise mee genomen en tegen de wagen aan gedrukt! het paard dat er vandoor vloog zeg maar die suprise drukte die was er erger aan toe hoorde ik!
dit kon ik alleen nog vinden over haar:

in 2000 als 5e aangemeld voor het stamboek
heeft 2775 euro verdient en haar record (km tijd) is 1,17,7 met A ( autostart) dat is zo slecht nog niet
maar niet van waarom ze is gestopt met de sport ik heb zo'n idee dat dat toch door die blesure kmt alleen heeft ze daar verder helemaal geen last van! je kan er aan zitten alles.
Afbeelding
dit is ene beetje lompe foto maar hier dis de beste die ik nu even heb! zo als je kan zien zit er een heel raar soort van botje bij haar schouder daar zo! weet niet of het duidelijk is?(net onder haar manen bij de schoft)
[img]http://img177.exs.cx/my.php?loc=img177&image=surprisevictory16pv.jpg][/img]
Afbeelding
hier bij nog een foto die ik heb gevonden.
(sorry voor het vele quoten en de vele tekst!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 13:26

jockeygirl schreef:
Haagsemeid: Loop jij bij Barry of is dat weer een andere Barry?

Barry te Pas hebben we het toch over? Of heb ik het mis Haha!
Nee we hebben er wel een tijd gestaan met marilyn...toen Racer er ook nog stond.

Barry is de vriend van Marilyn's eigenaresse en ik zat gister met der in de auto dus daarom Lachen ik had het er zo over

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 22:27

Er heeft destijds inderdaad een foto ingestaan van Surprise Victory die tegen de jurybus aan liep. Was dat niet van de zomer?

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 22:46

Ow zo, maar omdat je typte dat ik de 22ste kwam dat wist ik niet of je nou mij daarmee bedoelde. want ik dat is niet het geval namelijk want dan ben ik jarig(opzich geen probleem) maar ik zou nog bellen. en anders is het raar dat ik geneens gebeld heb. ik had hem de 22ste in januarie gesproken, maar ik moest nog bellen.
dus ik weet niet of je dat verkeerd begrepen had?

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 23:51

wat een reactie weer, wow, ik kan zien dak lang niet geweest ben, leuke foto's van die hierboven!

ik zag alweer eend rvaer op marktplaats staan vandaag,

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 01:09

wkoekoek schreef:
Er heeft destijds inderdaad een foto ingestaan van Surprise Victory die tegen de jurybus aan liep. Was dat niet van de zomer?

ja, dat meeen ik me ook te herinneren. Ik heb wel gezocht bij de foto's die bij Duindigt stonden, maar daar ben ik hem niet tegengekomen, maar misschien dat ie elders in het boekje stond

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 11:25

Mackie schreef:
wkoekoek schreef:

ja, dat meeen ik me ook te herinneren. Ik heb wel gezocht bij de foto's die bij Duindigt stonden, maar daar ben ik hem niet tegengekomen, maar misschien dat ie elders in het boekje stond

Dat klopt ook idd de vrouw waar mijn paard staat werkt voor die stal waar ze is gefockt "victory farm" Tong uitsteken en ze weet er dus wel veel over ze wist ookdat het in het boekje heeft gestaanmaarals je dat wil ovragen moet je de datum weten dusvandaardat ik het hier vroeg ik d8 misschien heeft toevallig nog iemand die foto's!
ze is trouwensgewoon gestopt met draver omdat ze niet hard genoeg meer kon ik heb enig idee datdat toch door die blesure is gekomen!

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 15:38

Citaat:
Dat klopt ook idd de vrouw waar mijn paard staat werkt voor die stal waar ze is gefockt "victory farm" Tong uitsteken en ze weet er dus wel veel over ze wist ookdat het in het boekje heeft gestaanmaarals je dat wil ovragen moet je de datum weten dusvandaardat ik het hier vroeg ik d8 misschien heeft toevallig nog iemand die foto's!
ze is trouwensgewoon gestopt met draver omdat ze niet hard genoeg meer kon ik heb enig idee datdat toch door die blesure is gekomen!

Dat is toch in Lippenhuizen?? Daar komt mijnes ook vandaan Haha!

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 16:02

radnah2 schreef:
Citaat:

Dat is toch in Lippenhuizen?? Daar komt mijnes ook vandaan Haha!

ja dat klopt die man heet hendrik ofzo Haha! wat grappig Lachen

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 18:06

Ik vind het niet vreemd dat ze allemaal daar vandaan komen. Hendrik Pol fokt elk jaar zo'n tien veulens, grote kans dat ze niet alle tien in de baan komen of blijven. Mijn pony (die ik kreeg in 1989) kwam ook bij hem vandaan en is daar ook were heen gegaan toen ik er te groot voor werd. Als paarden bij ons weg gaan (te oud, niet goed genoeg) gaan ze vaak ook via hem weg. We hebben ook al meerdere keren paarden van hem gekocht. Ik heb alleen maar goede ervaringen met hem Lachen We zien hem ook nog regelmatig op de koers, hij is er elke week wel.

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 18:31

wkoekoek schreef:
Ik vind het niet vreemd dat ze allemaal daar vandaan komen. Hendrik Pol fokt elk jaar zo'n tien veulens, grote kans dat ze niet alle tien in de baan komen of blijven. Mijn pony (die ik kreeg in 1989) kwam ook bij hem vandaan en is daar ook were heen gegaan toen ik er te groot voor werd. Als paarden bij ons weg gaan (te oud, niet goed genoeg) gaan ze vaak ook via hem weg. We hebben ook al meerdere keren paarden van hem gekocht. Ik heb alleen maar goede ervaringen met hem Lachen We zien hem ook nog regelmatig op de koers, hij is er elke week wel.

Kent hij ook z'n paarden of alleen de belangrijkste??

Mijnes heeft namelijk niet veel gedaan (van horen zeggen) maar zou hij haar nog kennen en geinstresseerd zijn?? Haha!

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 18:39

wkoekoek schreef:

ik ken hem niet persoonlijk verder maar mij lijkt het wle een goeie man verder je mag zelf als het niet lukt je paard in termijnen betalen (was niet bij mij van toepassing) maar iig is hij wel soepel en ik heb surprise 2 week op proef gehad maar dat mocht denk ik ook omdat cindy (eigenaresse stal surprise) bij hem werkt Haha!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 18:40

jockeygirl schreef:
Ow zo, maar omdat je typte dat ik de 22ste kwam dat wist ik niet of je nou mij daarmee bedoelde. want ik dat is niet het geval namelijk want dan ben ik jarig(opzich geen probleem) maar ik zou nog bellen. en anders is het raar dat ik geneens gebeld heb. ik had hem de 22ste in januarie gesproken, maar ik moest nog bellen.
dus ik weet niet of je dat verkeerd begrepen had?

ooh dan had ik dat verkeerd begrepen Haha!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 19:58