Spreek hem van het weekend pas...
Maar goed dat ik even vertelde dat je de 22e komt, Barry wist de data al niet meer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Brammetje16 schreef:oh sorry ben de naam vergeten }> Surprise victory
Mackie schreef:Brammetje16 schreef:oh sorry ben de naam vergeten }> Surprise victory
Dat was best een leuk paardje als koerspaard geloof ik! Ik weet nog wel dat ze Sweet Surprise klopte voor het eerste geld op Groningen. Is die klap die ze gemaakt heeft ook de reden dat haar koerscarriere voorbij is? Heb je misschien foto's van die zijkant?
ruitje schreef:Ik zat op de tribune toen jouw paard tegen de jurybus aanliep,was geen prettig gezicht!Foto's heb ik er niet van gemaakt maar ik weet wel dat ze in het boekje stonden,misschien kan je ze nog nabestellen?
jockeygirl schreef:Haagsemeid: Loop jij bij Barry of is dat weer een andere Barry?
wkoekoek schreef:Er heeft destijds inderdaad een foto ingestaan van Surprise Victory die tegen de jurybus aan liep. Was dat niet van de zomer?
Mackie schreef:wkoekoek schreef:Er heeft destijds inderdaad een foto ingestaan van Surprise Victory die tegen de jurybus aan liep. Was dat niet van de zomer?
ja, dat meeen ik me ook te herinneren. Ik heb wel gezocht bij de foto's die bij Duindigt stonden, maar daar ben ik hem niet tegengekomen, maar misschien dat ie elders in het boekje stond
Citaat:Dat klopt ook idd de vrouw waar mijn paard staat werkt voor die stal waar ze is gefockt "victory farm"en ze weet er dus wel veel over ze wist ookdat het in het boekje heeft gestaanmaarals je dat wil ovragen moet je de datum weten dusvandaardat ik het hier vroeg ik d8 misschien heeft toevallig nog iemand die foto's!
ze is trouwensgewoon gestopt met draver omdat ze niet hard genoeg meer kon ik heb enig idee datdat toch door die blesure is gekomen!
radnah2 schreef:Citaat:Dat klopt ook idd de vrouw waar mijn paard staat werkt voor die stal waar ze is gefockt "victory farm"en ze weet er dus wel veel over ze wist ookdat het in het boekje heeft gestaanmaarals je dat wil ovragen moet je de datum weten dusvandaardat ik het hier vroeg ik d8 misschien heeft toevallig nog iemand die foto's!
ze is trouwensgewoon gestopt met draver omdat ze niet hard genoeg meer kon ik heb enig idee datdat toch door die blesure is gekomen!
Dat is toch in Lippenhuizen?? Daar komt mijnes ook vandaan
wkoekoek schreef:Ik vind het niet vreemd dat ze allemaal daar vandaan komen. Hendrik Pol fokt elk jaar zo'n tien veulens, grote kans dat ze niet alle tien in de baan komen of blijven. Mijn pony (die ik kreeg in 1989) kwam ook bij hem vandaan en is daar ook were heen gegaan toen ik er te groot voor werd. Als paarden bij ons weg gaan (te oud, niet goed genoeg) gaan ze vaak ook via hem weg. We hebben ook al meerdere keren paarden van hem gekocht. Ik heb alleen maar goede ervaringen met hemWe zien hem ook nog regelmatig op de koers, hij is er elke week wel.
wkoekoek schreef:Ik vind het niet vreemd dat ze allemaal daar vandaan komen. Hendrik Pol fokt elk jaar zo'n tien veulens, grote kans dat ze niet alle tien in de baan komen of blijven. Mijn pony (die ik kreeg in 1989) kwam ook bij hem vandaan en is daar ook were heen gegaan toen ik er te groot voor werd. Als paarden bij ons weg gaan (te oud, niet goed genoeg) gaan ze vaak ook via hem weg. We hebben ook al meerdere keren paarden van hem gekocht. Ik heb alleen maar goede ervaringen met hemWe zien hem ook nog regelmatig op de koers, hij is er elke week wel.
jockeygirl schreef:Ow zo, maar omdat je typte dat ik de 22ste kwam dat wist ik niet of je nou mij daarmee bedoelde. want ik dat is niet het geval namelijk want dan ben ik jarig(opzich geen probleem) maar ik zou nog bellen. en anders is het raar dat ik geneens gebeld heb. ik had hem de 22ste in januarie gesproken, maar ik moest nog bellen.
dus ik weet niet of je dat verkeerd begrepen had?