Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charmaine schreef:Mijn ervaring is toch wel hoger geprijsd hoor. Zeker als ze gejaagd hebben en jong zijn en beetje maat. 15.000-20.000 zeker. Ik heb op mijn merrie al een bod gehad wat daar nog boven zit....Maar als je zegt geen groot talent verder en al wat ouder, zou je wellicht wat mazzel kunnen hebben met de prijs.
Charmaine schreef:Mss ook nog leuk nieuwtje dat ik eindelijk in contact ben met de fokster en meer weet over de afstamming van mijn merrie. Over haar moeder krijg ik niet meer los dan dat ze een 'big coloured mare' was. Maar haar vader is Colourful Fields, van Clover Fields en die is weer van Clover Hill, wat 1 van de stempelhengsten van de ID's is! Heel leuk om te weten waar haar goede (spring)genen vandaan komen.
Inmiddels is ze ook formeel dressuurpaard geworden hoor! We waren 2e en 1e bij ons debuut in de B en reden 3 winstpunten over 2 proeven. Zó blij met en verliefd op haar....
Charmaine schreef:Dan weten ze in jouw omgeving echt de waarde van deze paarden niet. Jij hebt er een reguliere prijs voor betaald.
Mss even contact opnemen met Lieser of ze nog zoekende is?
marije1109 schreef:Dank je kansel, het doet mij ook super veel verdriet. Ik hoop echt dat ik snel een top plek vind. Zou hij echt zoveel waard zijn? Ik ken verder niemand met een ID en in mijn omgeving zeggen ze dat hij 8000 waard is. ( Heb er € 16.500 voor betaald).
Waar denken jullie dat ik hem dan het beste op kan adverteren?