Ervaring connemara pony's.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EK19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 15:57

Marrit13 schreef:
Ach als je op de rest 8-en haalt, is er niets aan de hand toch? :+ Succes alvast!

Foto's kan ik ook nooit genoeg van krijgen! Punzel lijkt echt groooot! <3 Maar misschien is de amazone niet zo groot?

Hier hebben zowel mijn vriend als ik passie voor fotografie, alleen heb ik van Lloyd nog niet zoveel: ik wil niet te hard van stapel lopen, vorige keer nieuw paard was ook niet zo'n succes :') Gister wel een lieve knuffel tegen mijn wang gehad van hem, hij zoekt nu wat meer toenadering. Ook op geitenexpeditie geweest met een stalgenoot en haar brave paard: hij trippelde er zo langs! *\o/* Hopelijk vanavond ook nog even weer alleen aan de hand.

Kwam je morgen toevallig je passie nog beoefenen?? :o :o :o

Punz

Re: Ervaring connemara pony's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 15:59

Ohhh EK19: Ik wil nog steeds bij je langs komen........

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 16:42

EK19 schreef:
Marrit13 schreef:
Ach als je op de rest 8-en haalt, is er niets aan de hand toch? :+ Succes alvast!

Foto's kan ik ook nooit genoeg van krijgen! Punzel lijkt echt groooot! <3 Maar misschien is de amazone niet zo groot?

Hier hebben zowel mijn vriend als ik passie voor fotografie, alleen heb ik van Lloyd nog niet zoveel: ik wil niet te hard van stapel lopen, vorige keer nieuw paard was ook niet zo'n succes :') Gister wel een lieve knuffel tegen mijn wang gehad van hem, hij zoekt nu wat meer toenadering. Ook op geitenexpeditie geweest met een stalgenoot en haar brave paard: hij trippelde er zo langs! *\o/* Hopelijk vanavond ook nog even weer alleen aan de hand.

Kwam je morgen toevallig je passie nog beoefenen?? :o :o :o

Ik ga het heel hard proberen, maar ik heb geen auto -O- Dus dan ga ik wrs op de fiets: je hoeft niet zo vroeg gelukkig :+

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 18:28

Marrit13 schreef:
Nou vooruit :+ Op looks en verzorging heb je wel een 8 toch? :Y)

Een 8 en soms een 9 van een jury die inziet hoe hard ik geboend heb. :')

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 19:31

Mijn witte heksje is toch zo'n lekker chickie aan het worden. Ontspanning komt steeds sneller, fijn recht op twee teugels over de rug met een lichte verbinding. <3 <3 <3
Het aanspringen in galop gaat nu gewoon goed. *\o/* En het feestje wil dat ik er morgen gewoon weer op mag. *\o/*

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 21:18

Super!! *\o/* Je hebt haar getemd!! For now... }> Nee grapje.

Ik zojuist met Lloyd alleen langs de geitjes, wát een nuchter paard! Hij wilde ze nu wel ff besnuffelen :') Nog ff stukje verder en hij is erg geinteresseerd in alles, maar zonder histerische-witte oog-ik trek me nu los-blik of zo :D Like it!

EK19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 22:04

Woooooow op de fiets? Jij hebt lef zeg! Kijk maar met Ben hoef ik indd niet zo vroeg. Met Zara is dat een ander verhaal: als 1e starten om 9u... half 7 bij de paarden zij haha

Fijn @SM dat dat het goed gaat met je witte heksje!! Alles heeft tijd nodig! !

En Marrit wat geweldig trouwens om te horen dat alles steeds beter gaat en hij zo lief en braaf is, moet wel goed komen hoor!

Elysa dat boenen ken ik, Ben kan zich ook aardig zwart maken :p

EK19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 22:05

Punz schreef:
Ohhh EK19: Ik wil nog steeds bij je langs komen........

Wannneer dan? Hahahha

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 23:26

Ja... Dat is dus het probleem: agenda overvol !!!

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 16:09

Tijd maken Punz!

Marrit, Lloyd klinkt echt als een echte koele Connie!

SM, kwartje gevallen joehoe! *\o/*

Mark en ik zijn vanochtend even op concours wezen kijken bij Easter. Altijd genieten om die combi bezig te zien.
Foutloos rondje met 72 voor stijl en eerste prijs en direct door naar de dressuur. Eerste proef nog een beetje hectisch omdat Easter nog met zijn hoofd in de springring zat maar de 2e proef was echt super. Ze had 191 en 202 en nog een eerste prijs erbij.
Zo leuk! <3

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 16:52

Super!! Easter is echt een ideale pony vind ik! :D

Bosco vandaag in heerlijke (not) omstandigheden gereden, het liep weer eens heel erg uit wat betekende dat hij al dood was voordat hij de proef in moest + spanning = niet meer op mijn been reageren. Heb me er redelijk mee weten te redden, niet ideaal kunnen rijden en ook niks echt af kunnen werken maar desondanks dat zijn de eerste 2wp in de L1 binnen :D En beide jury's vonden hem een erg leuke pony! (Maar dat wist ik natuurlijk al <<) _O- )

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 16:55

Super Elysa! Dat uitlopen en dan dood voor het been zijn dat is heel herkenbaar. Marks paard heeft dat ook zo erg....
Superknap dat je dan meteen met 2x winst thuis komt. En dat ie knap is dat wist je zeker!

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 16:57

Ja dat is echt poedersuiker! Bosco is sowieso niet echt elektrisch en ik moet hem elke keer opnieuw vertellen dat hij toch echt (sneller) moet reageren en als je dan in zo'n situatie zit dan ben je de banketstaaf. :')

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 16:59

Afbeelding

Had je deze foto al eens gezien? Bosco met zijn moeder op de veiling in Clifden?

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:06

Ooooh wat leuk! Heb je daar nog meer foto's van?

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:08

Nee helaas niet. Wij waren toevallig op de veiling toen en we vonden Dawn zo'n mooie merrie <3
Ze ging niet voor heel veel weg en wij zeiden toen al tegen elkaar dat als we de mogelijkheid hadden gehad dat we haar zo hadden gekocht.
Een paar weken later hoorde ik dat ze door Inez was gekocht :D

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:10

Jaaa zij is echt een heerlijke pony! <3

Ik vind haar jongste dochter ook echt geweldig!

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:12

Ja dat is dus echt mijn droompony he. Ik riep al toen Dawn drachtig was van Sabine dat ik het veulen voor mijn verjaardag wilde :+

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:19

Ooh ja precies!! Dawn heeft wel 3 prachtige kinderen op de wereld gezet!

De eigenaresse mag Sabine wat mij betreft zo langs brengen, mag zonder strikje maar met strikje is ook niet erg. :D

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:30

Al 9 veulens heeft ze inmiddels gehad waarvan 2 klasse 1 hengsten. In Ierland is een zoon van haar goedgekeurd. Beste fokmerrie dus!

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:37

Dat is zéker een goede merrie dan! En als haar nakomelingen het dan ook nog ver gaan schoppen is het plaatje compleet :)

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 18:49

Elys ik heb wel een mapje met foto's van Bosco op m'n Facebook haha, ook met wat veulen foto's !

Nette punten weer iedereen! :D

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 18:52

Die foto's ken ik al van Google en de site van de Leliaard! Maar bedankt dat je het zegt (:

Eline ook weer goede punten gehaald lees ik op FB, gaat lekker!

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 19:04

Aah okee :)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 21:05

Wat een mooie witte merrie zeg! <3 Spierwit is zo sprookjesachtig. Net als het paard van Gandalf in Lord of the Rings (ja, fan hier :') )

Gefeliciteerd met je punten Change! Kun je nagaan wat jullie straks rijden als het allemaal bevestigd is!

Ik heb een heerlijk, gezellig dagje gehad; ben bij Eline wezen kijken! Was súper weer en kende de locatie al (mooi!). Paar mooie foto's kunnen schieten, die volgen nog. Lampje uit hier, ben op de fiets geweest (ruim 25 km) daarna hele stal leeggeschept en vanavond zelf gereden op Lloyd.

En weer súperbraaf!! Mn vriend was mee met toestel, moet ze nog uploaden dus ff vanaf schermpje (niveau nul, maar ik ben al trots op mezelf dat ik het toch doe ondanks die rottige angst. Was na 10 min redelijk weg gelukkig!)

Afbeelding