Officiële naam: Simply the best Roepnaam: Seth Leeftijd: 13 Geslacht: ruin Stokmaat: 1.55
Zijn vader was een BWP een bekend en succesvol springpaard (heb ff geen zin om op te zoeken) Zijn moeder was een kruising BWP en nog iets niet bekend. Staat ingeschreven in BWP stamboek.
Hij is niet officieel gestart in dressuur of springen, is wel verkeersmak en hij heeft geen stalgebreken en is trailermak. Dit jaar een onderlinge wedstrijd gereden ging wel goed ben 4e geworden. Hij heeft een super conditie en is wel sterk daarom is hij niet geschikt voor beginnende ruiter. Springt met gemak over 70cm en trekt zijn benen heel netjes in(heb nog niet hoger geprobeert maar hij kan het zeker) en loopt ook op B-niveau dressuur (maar dus nog niet uitgebracht) Heeft een goed karakter, volgt de eigenaar heel braaf aan de hand en is heel lief met verzorgen. (bijt of bokt nooit aan de hand) Heeft een hele ruime draf en mooie galop. Los kan hij echt heel mooi showen.
hier met zijn wintervelletje springfoto (sprong was 40cm maar hij sprong toch wat hoger ong. 1m)
Picasso: 3100 Rano: 2900 Robijn: 2100 Simbly the best: 2500
Naam: Chester Geslacht: Ruin Leefdtijd: 2 jaar Ras: Tinker x Knabstrupper Aftekeningen: wit vlekje op schouder en kont verder 4 witte beentjes en zwartbruinbont Groote: hij is nu al 1.45 maar groeit nog een stuk denk tot een D pony Karakter: erg makkelijk in omgang echt heel braaf en lief ik heb hem zelf opgevoed want heb hem al sinds hij geboren is
chester 1700 hij is nog jong en heeft wel een leuke draf zouden jullie die van mij nog een x willen doen op pagina 64 ?? hij is maar een x gedaan iedereen vergeet hem een beetje groetjes
sethlover
Geplaatst: 20-01-09 18:42
Danieke94-3500 (moet je die van mij ook doen he )
KirstenChes
Geplaatst: 20-01-09 18:51
danieke94 schreef:
chester 1700 hij is nog jong en heeft wel een leuke draf zouden jullie die van mij nog een x willen doen op pagina 64 ?? hij is maar een x gedaan iedereen vergeet hem een beetje groetjes
Bacardie v/h Trichelhof Afstamming: Laritch van het trichelhof x vibe van het trichelhof Ras: Rheinland x (?) Schofthoogte: 1m64 Leeftijd: 6 jaar Parcourervaring: 1m20 (foto's zijn nog van toen hij 5 jaar was) Braaf, werkwillig paard, ook dressuurmatig en regelmatig bij de prijzen http://img205.imageshack.us/img205/5871/bac2te3.jpg
anoushka
Geplaatst: 27-01-09 12:20
ben nie goed in taxeren, doe een shatting Simply the Best: 2200 Chester 2000 Bacardi 5000€
Naam: Galán Ras: PRE kruizing schofthoogte: ong 1.60 Leeftijd 6 Dressuur: M Parcourervaring 1.25 Cross sprongen: 1m heel werkwillig , verkeersmak, trailer mak, nooit gebleseerd geweest. http://www.mijnalbum.nl/Album=IJUWCEXC http://www.mijnalbum.nl/Album=IJUWCEXC Laatste foto is van vorig jaar, hij is heel lang vrij smal geweest , hij is nu veel gespierder, heb geen andere fotos op deze komputer
HindaFree
Geplaatst: 27-01-09 12:25
Simply the Best: 2300 Chester 2000 Bacardi 5200 Galán 5700
mijn dan wel niet eigen jaar ling maar verzorg jaarling:
Ik heb er echt nul komma nul verstand van dus gok zo maar iets .. Chester: 1400 Bacardi: 2500 Hinda: 1200
Nu de mijne Naam: Tamara Ras: Haflinger x Draver Schofthoogte: ong 1.50 Leeftijd: 5 Kent onder het zadel stap/draf en stilstaan Nog niet verkeers en trailersmak Geen conditie en dus ook veel te dik Niet geschikt voor beginners Hapt in alles wat ze ziet Aanhankelijk en nieuwsgierig
QueLee
Geplaatst: 30-01-09 00:08
bacardie: 5000 hinda: 1500 tamara: 2000 (haha is inderdaad wel een bolletje zeg, maar vindt haar zeker wat hebben!)
nou nu mijn knollie dan maar!
Naam: Ivonhoe Leeftijd: 4 jaar stokmaat: +-1.53 Niveau: B, maar hij pakt het heel snel op, heeft zeker potentie! springen alleen nog maar vrij springen gedaan, vind het erg leuk en is errug enthousiast!
ras: new forest X ?? (waarschijnlijk wel een paard geweest!) moeder heeft goede papieren kan alleen even niet op der papa's naam komen.. iets met blabla boy ofzo
is nu iets meer als een halfjaartje onder het zadel, pakt het heel snel op. Ontzettend lief in de omgang, zal geen vlieg kwaad doen en is soms wel een beetje een clown
Leuk paardje, kan helaas weinig en al wat ouder. Maar ze ziet er verder braaf uit? Leuke recreatiepony denk ik. Rond 1200 euro zou ik zeggen (schat ook maar wat he!)
Es_ther
Geplaatst: 04-02-09 11:06
Olga88 schreef:
Leuk paardje, kan helaas weinig en al wat ouder. Maar ze ziet er verder braaf uit? Leuke recreatiepony denk ik. Rond 1200 euro zou ik zeggen (schat ook maar wat he!)
Ze kan oefeningen tot de M.. Maar we hadden wat vervoers probleempjes, dus vadnaar nog geen startkaart..